Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Report / Tiësto in Concert
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Très jolie review ca fait plaisir
Et comme dis Tonks, pourquoi j'ai jamais d'argent 'bis' et pourquoi ça tombe pendant la veille d'un concours

Old Post May-12-2003 15:22  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
Je pense notamment au "passage" australien où Tiësto a parfaitement calé son morceau avec la mélodie joué avec le didjeridoo. Magnifique...

DJ Redo - Outback ?

btw, excellente review, t'as réussi à me foutre le cafard d'avoir raté ça

Old Post May-12-2003 15:46  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
romain_2k2c
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by stanymi
Lui fait pas lire le post que tu viens de faire...lol
PS : A vrai dire, tu commencais sérieusement à me gonfler à t' agiter comme un malade devant moi, c' est donc pour ca que je suis repassé devant et que tu as donc pu me lancer un "t' es francais toi ?".lol(NDLR : grace au tee-shirt qu' il faut que je paye à Shito d' ailleurs...)

haha... pas de chance, j'ai fini par avoir un coup de pompe cinq minutes plus tard ;-)

Old Post May-12-2003 15:59  Switzerland
Click Here to See the Profile for romain_2k2c Click here to Send romain_2k2c a Private Message Visit romain_2k2c's homepage! Add romain_2k2c to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Très bon report, et comme toi je me demande si cette soirée a réellement eu lieu....

Old Post May-12-2003 16:48  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

C vrai tiens, moi aussi j'ai cette impression bizarre. Comme si tt ce WE n'avait pas réellement eu lieu. J'ai des souvenirs à la fois tres précis et très lointains. Je devais être dans un état de Trance avancé...

Old Post May-12-2003 16:58  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Review exceptionnelle !!

Une fois de plus du très bon boulot

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post May-12-2003 16:59  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

Et voici quelques petites video de la soirée

Tiesto en Live

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post May-14-2003 08:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

Sympa les vidéos, dommage que le son sature....
Ca donne vraiment envie de se procurer le DVD !

Old Post May-14-2003 09:19  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by benjamin
Sympa les vidéos, dommage que le son sature....
Ca donne vraiment envie de se procurer le DVD !

au fait ya deja une date, un mois de sortie?
j'ai hate de me le procurer

Old Post May-14-2003 09:27  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

D'après le forum de trance.nu, Media Concern (la compagnie qui a filmé le concert) va publier des clips du concert sur cette page et va également réaliser une compilation d'une heure du concert et un making-off de 28 minutes...

Old Post May-14-2003 09:42  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Quelle est le track diffusé dans les vidéos CIMG0696 et CIMG0701? Je sais qu'il y a une playlist éditée mais je n'ai pas encore le set sur mon pc donc je peux pas savoir...

Old Post May-14-2003 13:15  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

personne peut m'aider?
Par contre j'ai bien peur qu'elle soit passé dans la dernière heure et qu'elle ne soit donc pas broadcastée...

Old Post May-15-2003 17:53  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Report / Tiësto in Concert
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnybody know this one? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKatana - "Fancy Fair" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:09.

Forum Rules: