Registered: Apr 2002
hohoho.. ja AC din fartgalning det kunde man inte tro om dig
ne minibuss vill man inte åka...
I en vanlig bil som man kan hyra... vill man ju va fem pers.. me minst tre personer me körkort...
lär vi ju få ihop lätt
May-12-2003 23:26
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by torontotrance
of course it's all about the money...most festivals have gone $$$$ crazy.
btw..you enjoy silver eh sweden
you are free to leave our section *points at door*
are you considering goin to mysteryland?
Ska bli intressant att se lineupen....nån som orkar kolla upp vad det kostar att typ flyga dit?
May-13-2003 05:31
Glorie
Goodbye for now
ja flög till amsterdam över nyår de kosta 2500 med jetweb (jetweb tar ju fram de billigaste priset av en rad olika flygbolag..(de köper stolar av dem å säljer dem billigare)
å då var flygskatten (450 kr) inräknad me.. men inge avbeställningsskydd å sånt tjafs
att flyga e så GRYMT skönt..ja säger då det...!!!!! skulle vilja..
May-13-2003 08:40
mindshooter
Neverchanging avatar
fan det har jag aldrig råd med...synd att inte ryanair kör dit...med dom kan du komma tur och retur till London för 500:-
vad är alternativet då? buss och tåg o grejer eller?
May-13-2003 09:40
Glorie
Goodbye for now
det finns en busslinje som går ner (on a frequent basis) -Eurolines- ja tror de kostar runt 1800 om ja inte missminner mig ( å d gör ja säkert inte för ja har så sjukt bra sifferminne
åker man från gbg så blire lite billigare... eller om d var från gbg d kosta 1800 iofs.. å 2000 från sthlm tur å retur vill säga
tåg e ännu dyrare.. så ja tror inte d e nån ide att ja talar om va de kostar.. bokar man i god tid innan.. så handlar d om 3000 tur å retur...
flyg för 2500 e inte dyrt alltså... d måste ja säga.. men krisar d me pengar så ere inte så lätt ju själv brukar ja ofta eller jämt blunda för en viss del av en stor klubbsumma det e ett väl beprövat knep.. som nu tex.. så visste ja ju att flygskatten var på 500.. men den såg ja mellan fingrarna ang.. å räknade inte me riktigt asså kunde ja gå omkring å tänka att ja bara bet. 2000 kr... för en t.oR-resa till AMDM! Weeeeeeeeeeee!
alla priserna (tåg å buss e från mitten av sverige ska ja tillägga.. bor man i malmö som vissa gör.. så blire förstås billigare me tåg/buss)
Last edited by Glorie on May-13-2003 at 09:58
May-13-2003 09:52
Treo
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Åfan, så sent som 23 aug. ? hmm, skolan lär ju ha börjat då.. å andra sidan vet jag ju inte om jag blir antagen heller ännu. Man kan säkert hoppa över en dag oxå, så det ordnar sig.. bor ju dessutom isf. i göteborg så det är ju bara ett plus. går mysteryland biljetten att köpa online ?
-Treo-
May-13-2003 10:26
Glorie
Goodbye for now
quote:
Originally posted by ScuL
i holland börjar skolan den första vecka av september
förresten tror jag att SAS har en 'weekendretur' för ungdomer för bara 99 euro.
låter sjukt bra tell me more!
fan glorie det där blir dyrt :\ flera tusen....kommer behöva minst 3000:- för ett event...känns lamt...
May-13-2003 22:14
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by mindshooter
låter sjukt bra tell me more!
fan glorie det där blir dyrt :\ flera tusen....kommer behöva minst 3000:- för ett event...känns lamt...
jag vet inte precis, har aldrig försökt det själv.
det gäller endast när man flyger på lördag och flyger tillbax på söndag. och priset är exklusiv airporttax.
kolla på sas.se lr ringa de