Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dance Valley 03 linan
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mjz
latmask

Registered: May 2003

riktigt skön lineup...

Junkie XL
Dana
Tiësto
Carl Cox
Sasha
Lisa Lashes
Digweed
Marco V

ahapp, måste man försöka skramla ihop till ännu en resa då...

quote:
Originally posted by Amnezia
hehe ok.....

som sagt hittat flyg me ryan lör dit sön hem för 1500 för 2 pers så billigt kan d bli..men kostar ju å ta sig till london då så vetefn vad man tjänar på.....

om vi åker till GG så skippar vi nog boende..finns ingentid för sånt jue

hmm... jag hittade biljetter med ryan för drygt 600 spänn för en person tur och retur när jag kollade...

Old Post Jul-02-2003 06:38  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

för mig är det ändå mysteryland som gäller, är det enda som inte krockar med en massa annat...

Old Post Jul-02-2003 10:50 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
för mig är det ändå mysteryland som gäller, är det enda som inte krockar med en massa annat...

för mig är det tvärtom... en TA-resa till DV hänger jag lätt med på, men till ML funkar inte

Old Post Jul-02-2003 15:36 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

oxå grymt sugen på DV..många stora jag vill skåda där..

på ML e det igentligen typ housearenan pvd,corsten å kleinenberg..

fn får bli sista minuten betämma sig på d här...

Old Post Jul-03-2003 16:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Dunno

Hur som hellst så måste folk bestäma sig _NU_ för biljetterna tar slut!

Old Post Jul-03-2003 17:43 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

joo biljetter har ju den tendensen att ta slut efter ett tag

fan..vet varken om d blir kos lr holland...dammit
kaos värre..

Old Post Jul-05-2003 18:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Ghost Smilie

tja, en kille som vill sälja Dancevalley-biljetter.. tänkte ja postar de här:

"Har 10 st biljetter till Dance Valley, men nu har halva gänget som skulle åka kommit på att de ska jobba eller att de inte har pengar, så några av dessa är till salu om någon av er har för avsikt att åka ner dit.

Är ännu inte säker på hur många biljetter det rör sig om, men mellan 3 och 7. Dessa säljes för 700 kr/st. (Betalade 7200 SEK för 10 st).

Hör av dig om du är intresserad.

Mail: [email protected]"

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jul-17-2003 16:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dance Valley 03 linan
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune w/ piano melody [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMonika Kruse - "Wavez" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules: