|
| quote: | Originally posted by Flipper01
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van... |
Klopt, dat is op alle camera's hetzelfde.
Kan ook verschillen welke lens je gebruikt betreft de verschillende diafragma's
Mijn enige tip voor diegene die er 1 wilt aanschaffen, laat je niet opnaaien met sterke verhalen van zoveelmegapixelbladiebla camera.
Het kan misschien wel veel mooier zijn (blablabla), uiteindelijk wordt je beeld toch gecomprimeerd naar een lagere resolutie.
Succes met je aankoop
___________________
Allemaal gelul!!
|