Registered: Jan 2001
hehe bangelijk,ze hebben het keigoe gedaan!As ik hier vertrokken ben stonden ze nog 4de en een half ur later zag ik op een tv'ke daze eerste stonden.
commentaar van één van die ketten:"tweede plaats is de beste plaats,evengoed als de eerste plaats ma ge hebt de nadelen van d eerste plaats niet "
't is eigelijk beter daze ni gewonnen hebben,da kost vrij veel geld om eurosong in je land te organizeren
May-25-2003 12:39
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by cyberia
't is eigelijk beter daze ni gewonnen hebben,da kost vrij veel geld om eurosong in je land te organizeren
Ja, ok; maar 't is publiciteit en de toeristen laten geld achter, hé. 'k Zou niet weten of ge d'er op termijn winst aan doet
May-25-2003 13:14
cyberia
born trancEaddict
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ja, ok; maar 't is publiciteit en de toeristen laten geld achter, hé. 'k Zou niet weten of ge d'er op termijn winst aan doet
mja kweenie,heb gehoord da het jaren geduurd heeft voordat alles afbetaald was het jaar nadat Sandra Kim gewonnen heeft.
May-25-2003 13:24
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Re: eurovisiesongfestival
quote:
Originally posted by Gladius
toch super hé! kga de maandag zeker hunne cd kopen!
ik heb hun cd al een tijdje, en er staan heel wat betere nummertjes op dan dat wat ze gisteren hebben gebracht..
't is echt wel jammer dat we de overwinning op het laatste moment uit handen hebben moeten geven.. maar goed, tweede is ver van slecht, zeker gezien onze prestaties van de laatste jaren..
engeland verdiende een laatste plaats, samen met cyprus was dat het belachlijkste nummer uit de hele reeks.. ik heb mij echt ziek gelachen toen ik het hoorde, vooral de tekst was hilarisch!
de twaalf punten die we aan turkije gegeven hebben, hebben ons inderdaad de das om gedaan.. maar schuldig voel ik me niet, ik heb voor de hollanders gestemd!
May-25-2003 14:25
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Re: Re: eurovisiesongfestival
quote:
Originally posted by tor8024
de twaalf punten die we aan turkije gegeven hebben, hebben ons inderdaad de das om gedaan.. maar schuldig voel ik me niet, ik heb voor de hollanders gestemd!
ik wist geeneens dat et songfestival was, maar bedankt voor je stem
jullie gefeliciteerd met jullie 2e plaats iemand enig id wat nederland gedaan heeft? zeker 1 na laatste ofzo
Originally posted by John
iemand enig id wat nederland gedaan heeft? zeker 1 na laatste ofzo
zo erg was het niet.. jullie eindigden ergens in het midden met 45 punten. ik vond het een leuk nummer, wordt ongetwijfeld een hit bij jullie!
May-25-2003 15:33
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
holland 13des! baaaaad luck =>
May-25-2003 15:35
cyberia
born trancEaddict
holland was toch al beter geëindigd dan united kingdom
May-25-2003 16:25
TranceSeeker
Laurent garnier Addict
Registered: Dec 2001
Heb eindelijk sanomi kunnen downloaden, zoooo een beestig nummer he, echt fantastische plaat!
Eindelijk nog eens fier op ons landje, na de overwinning van van petegem in de r v vlaanderen en parijs-roubaix.
May-25-2003 17:55
cyberia
born trancEaddict
quote:
Originally posted by TranceSeeker
Heb eindelijk sanomi kunnen downloaden, zoooo een beestig nummer he, echt fantastische plaat!
Eindelijk nog eens fier op ons landje, na de overwinning van van petegem in de r v vlaanderen en parijs-roubaix.
hehe kben toch net iets meer fier met de overwinning van Van Petegem ze (en ook ni vergeten de overwinning van museeuw verleje jaar, meesterlijk! )