Originally posted by Blik
dan kun je het toch ook op de autoradio ontvangen?
uhm... DUUUUH
May-26-2003 17:01
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Daīs mooi hoef ik in elk geval niet meer elke week met de halve installatie van mīn ouders aan de zeul (lang verhaal) of een verbouwing thuis te doen om die kabel door te trekken naar mīn kamer. Als ze nou de sky eruit mikkeren is mīn dag HELEMAAL goed!
May-26-2003 17:10
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen?
Registered: Jan 2001
IDD, blik, dat vraag ik me ook al heel lang af.
In de ene regio zit een bepaalde zender op dat kanaal, in de andere regio weer op een andere.
[edit]
Luek dat ze in de ether komen, maar mij maakt het persoonlijk niet veel uit. Thuis luisterde ik altijd ia de kabel en in de auto luister ik toch alleen CD's.
Registered: Oct 2000
Wel vet hoor dat ze de ether in gaan. Ik las op teletekst dat ze 2,5 miljoen pleuros hebben betaal. Noordzee FM ruim 80 miljoen euro. Dat kan toch nooit rendabel worden? Zker met Gordon als presentator.
Over presentatoren gesproken die Koen van Tijn en Dennis Hoebee moeten eens leren hun mond te houden tijdens het uitzenden van evenementen van ID-T. Altijd maar dat gewauwel de doorheen.
May-26-2003 18:13
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
best relaxed(Y) luister alleen net als raoel meestal cds in de oto
Originally posted by Blik
kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen?
Dat zal wel i.v.m. de locale zenders zijn... Alhoewel daar geloof ik ook de boel gewijzigd is... Fresh FM, ook een dance georienteerde zender, hadden we hier in de regio al een tijdje, maar die breidt nu ook uit per 1 juni...
May-27-2003 00:08
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Als blijkt dat ze Alice Deejay en Jay Wayne tussen de reklameblokken gaan draaien, stem ik weer gewoon af op Olav Mol