|
Bijna iedere roker loopt nu te janken dat ze zielig zijn dat ze een beetje rook binnen krijgen, maar de invoering van niet roken in de horeca is niet bedoeld voor de klanten van de Horeca maar omdat de regering per 01.01.04 een wet invoerd dat iedere werknemer recht heeft op een rookvrije werkruimte. Denk zelf dat mensen die in horeca werken zelf de keuze hebben gemaakt om in een rokerige club/cafe te gaan werken. Dus mensen die in de horeca werken hebben vaak geen problemen met rokende gasten.
Als ze de horeca gaan aanpakken, dan moeten ze ook al die oudjes thuis gaan aanpakken die in hun eigen huis roken als de thuiszorg langskomt. Mag mijn oma dan niet meer in haar eigen huis roken als er een thuiszorger langskomt, zal helemaal mooi worden ??
Deze wet/regel is gewoon niet haalbaar in een aantal gevallen en de horeca is één zo'n geval. Mensen zullen weg blijven en das een feit, denk zelf dat ik niet minder ga stappen, maar ken echt sigarettenjunks die nu al niet snel bij iemand op visite gaan, omdat ze er niet mogen roken, dus deze junks zullen echt niet gaan stappen als ze niet meer kunnen roken.
En verders zoeken ze het maar uit, binnenkort ga ik een poging wagen om te stoppen, aangezien ik over een week elke dag aardig wat kilometers op een fiets ga maken en gewoon wat gezonder wil leven en wat conditie terug wil krijgen.

Down-Under was da bomb
|