|
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hee Bram, je bent echt hard aan het oefenen voor ambtenaar geloof ik! Laat die account van Bas met rust en ga wat nuttigers verzinnen dan al je foto's van commentaar te voorzien 
Ze zijn wel erg gaaf moet ik zeggen!! Zo te zien heb ik weer een leuk feestje gemist |
Man lul niet 
Ik zit allang in Enschede / bij Anke / Feestje van BasD. Dus daarom postte ik via zijn account, omdat de cookies niet werkte.
Maar ze zijn gewoon gaaf de pix 
Dit weekend pix maken in de nieuwe Astaaaaaaaaa!
___________________
"Life is all about choices & respect"
|