Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack Midway
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jre
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2000
Location: Jonkoping

Jag håller med om att Gielen var jävligt loj igår..
Fel ställe och försöka var GUD i är väl endå Sveriges Jerusalem

Jag tycker dock hans låtval var helt ok.Många låtar med TRYCK i...

Inte fan hade han "vågat" scratcha och loopa sönder låtarna
så på TE eller Sensation ....

/ Jre

Old Post Jun-01-2003 16:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer



Registered: May 2003
Location:

Störigt att man inte stannade på GTR, låter ju som om det var riktigt fett. Men det är väl så när man är närmare 30 än 20.. zzzzzzzz

Gielen må ha lekt en del, men helhetsintrycket var helt klart mkt godkännt imo

Old Post Jun-01-2003 17:25  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land


  • 1 Läs mindshooters party rapport även om den e lång De e den värd!
  • 2 Gielen = tidvis Jean ?
  • 3 Johanna + Steve = I whish... fan så grymt bra hon sjöng till Darren Tate - Let The Light Shine In !
  • 4 GTR & Pulser var as schysta att snacka med
  • 5 Aendy (Pulser) gillar svenska tjejers stjärtar (go go dansarnas), det var dom han filma en del iaf.
  • 6 Kenny... pennan var min som Gielen snodde från mig ha ha DU får den av mig, schyrre va
  • 7 Jag ha en satans massa bra film !
  • 8 Jag dog när Shakra - Love shines through spelades av GTR
  • 9 Ni som inte var där missade nåt (tycker synd om Kennys bror å hans tjej som var sjuka)
  • 10 Gielen var bra även om han latjade för mycke ibland IMO.
  • 11 FET LASER !!!
  • 12 Andreas är inte bara en bra DJ utan gör sig bra framför kameran som en galen dansare
  • 13 Jag filmade hela mindshooters framträdande framför GTR
  • 14 Dom som inte stannade å såg GTR missade nåt !!!! Sorry
  • 15 Gaylens promotor/polare var hel skum å lukta joint + såg ut som Jeans tvillingbror (apelsin näsa)
  • 16 Jag gjorde bort mig för GTR men det skratta både han och jag åt
  • 17 Jre får våldgästa mig any time
  • 18 Lokalen var inte bra akustiskt sett, men man kan inte få allt!
  • 19 Jag tycker synd om dom som bodde i bostäderna runt om.... men dom kan gott behöva lite dunka dunka
  • 19 Var vaken i 27 timmar innan jag somnade, min sömntabblett var filmen "The hot chick" (skit rulle)
  • 20 Pulser sa backstage att denna spelning var den bästa han gjort på mycket länge, då menar jag responsen från publiken
  • 21 Mycket alkohol och dessa fester hör inte ihop
  • 22 Jag sa efter Kennys komplimang till GTR att "Thanks for an absolutly whicked set but you know in Sweden the last DJ always clean the place up" (Kanske låter töntigt men han å pulser skratta gott)
  • 23 Varför fanns det så många döda rävar ?
  • 24 Unga människor måste lära sig le mer... det smittar av (syftar inte på våra kära TAs)
  • 25 Johanna sjöng underbart ! Värt att nämnas igen...
  • 26 http://web.alltomjonkoping.se/general.asp?page=1063
  • 27 6.15 am var det fortfarande världens drag på golvet.
  • 28

  • 29 Bilder på http://www.tulle.nu
  • 30 Fler bilder på http://d121.ryd.student.liu.se/midway
  • 31 Kul att träffa lite nya TAs även om jag e lite borta ibland, har dåligt namn och ansikts minne ibland.
  • 32 *Lyssnar på Darren Tate V Jono Grant - Let The Light Shine In (Original Vocal).mp3
    Drömmer mig tillbaks å får en tår i ögat*


___________________
www.Steveheden.se

Last edited by SteveTranz4ever on Jun-01-2003 at 18:32

Old Post Jun-01-2003 17:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

fin punktlista steve, men är nummer 1 hemlig?

Old Post Jun-01-2003 18:04 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight



Registered: Sep 2001
Location: örebro

dioxys: en till! snälla!

Old Post Jun-01-2003 18:56  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Fan ni som e bra på låt namn å sånt... lägg gärna upp fler som ni minns att ni hörde... tex. mind å vizay e några jävlar på namn på allt... brukar tom. kunna vad artisternas mamma å pappa heter...


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Jun-01-2003 19:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

ok lite låtar som jag minns:


System F - Out of the Blue 2002
Sun decade - Im alone (Mirco de govia vocal mix)
Solar stone - Third earth
Sonorous - Protonic (Ronski speed mix)
Aly & Fila - Eye of horus (Ronski speed mix)
Pulser - My religion
Quadraphonics - I feel your love (GTR mix)
GTR - Mistral
Chakra - Love shines through
Rank 1 - Airwave (Flera olika mixar under kvällen)
Veracocha - Carte Blance *tår i ögat*
Quo vadis - Sonic boom (nån feeeet mix, alla DJs utom pulser drog denna)
Svenson and gielen - Twisted
Chemistry - We are one
Cygnux x - Superstrings
Darren Tate V Jono Grant - Let The Light Shine In (Dub mix med vocals )
Underworld - Two months off
Airbase - Theme from a rock


nåja...det var hewlt sjukt mycket bra musik...fyller på vart efter..


___________________

Old Post Jun-01-2003 19:20 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by mindshooter
ok lite låtar som jag minns:


Rank 1 - Airwave (Flera olika mixar under kvällen)



gissningsvis "Breathing (Airwave 2003)"

Old Post Jun-01-2003 19:29 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by reveal
gissningsvis "Breathing (Airwave 2003)"


japp, men även en annan av GTR....


___________________

Old Post Jun-01-2003 19:30 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
toka
Supreme tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Sweden, Uppsala

quote:
Originally posted by mindshooter
japp, men även en annan av GTR....


Gielen lirade airwave 2003 (push remix)


___________________
http://www.myspace.com/tokamusic

Old Post Jun-01-2003 19:35  Sweden
Click Here to See the Profile for toka Click here to Send toka a Private Message Visit toka's homepage! Add toka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

ehm, nåra jag kommer ihåg också var väll:

svensson & gielen - beauty of silence (såg inte om du skrivit det kenny)
coldplay - clocks (marco v bootleg)

kommer väll på fler sen kanske..

Old Post Jun-01-2003 19:36 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

  • 5 Aendy (Pulser) gillar svenska tjejers stjärtar (go go dansarnas), det var dom han filma en del iaf.



What? Hörru... blanda inte in mig i något, jag var i Lund hela kvällen!


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-01-2003 19:42  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack Midway
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed an ID from Spring Tube Duality 064 DJ Set [2016] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ 2L8 - "Too Late" [2014]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:06.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!