Jag håller med om att Gielen var jävligt loj igår..
Fel ställe och försöka var GUD i är väl endå Sveriges Jerusalem
Jag tycker dock hans låtval var helt ok.Många låtar med TRYCK i...
Inte fan hade han "vågat" scratcha och loopa sönder låtarna
så på TE eller Sensation ....
/ Jre
Jun-01-2003 16:59
chjo
Shiva Trancer
Registered: May 2003
Location:
Störigt att man inte stannade på GTR, låter ju som om det var riktigt fett. Men det är väl så när man är närmare 30 än 20.. zzzzzzzz
Gielen må ha lekt en del, men helhetsintrycket var helt klart mkt godkännt imo
Jun-01-2003 17:25
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
1 Läs mindshooters party rapport även om den e lång De e den värd!
2 Gielen = tidvis Jean ?
3 Johanna + Steve = I whish... fan så grymt bra hon sjöng till Darren Tate - Let The Light Shine In !
4 GTR & Pulser var as schysta att snacka med
5 Aendy (Pulser) gillar svenska tjejers stjärtar (go go dansarnas), det var dom han filma en del iaf.
6 Kenny... pennan var min som Gielen snodde från mig ha ha DU får den av mig, schyrre va
7 Jag ha en satans massa bra film !
8 Jag dog när Shakra - Love shines through spelades av GTR
9 Ni som inte var där missade nåt (tycker synd om Kennys bror å hans tjej som var sjuka)
10 Gielen var bra även om han latjade för mycke ibland IMO.
11 FET LASER !!!
12 Andreas är inte bara en bra DJ utan gör sig bra framför kameran som en galen dansare
13 Jag filmade hela mindshooters framträdande framför GTR
14 Dom som inte stannade å såg GTR missade nåt !!!! Sorry
15 Gaylens promotor/polare var hel skum å lukta joint + såg ut som Jeans tvillingbror (apelsin näsa)
16 Jag gjorde bort mig för GTR men det skratta både han och jag åt
17 Jre får våldgästa mig any time
18 Lokalen var inte bra akustiskt sett, men man kan inte få allt!
19 Jag tycker synd om dom som bodde i bostäderna runt om.... men dom kan gott behöva lite dunka dunka
19 Var vaken i 27 timmar innan jag somnade, min sömntabblett var filmen "The hot chick" (skit rulle)
20 Pulser sa backstage att denna spelning var den bästa han gjort på mycket länge, då menar jag responsen från publiken
21 Mycket alkohol och dessa fester hör inte ihop
22 Jag sa efter Kennys komplimang till GTR att "Thanks for an absolutly whicked set but you know in Sweden the last DJ always clean the place up" (Kanske låter töntigt men han å pulser skratta gott)
23 Varför fanns det så många döda rävar ?
24 Unga människor måste lära sig le mer... det smittar av (syftar inte på våra kära TAs)
25 Johanna sjöng underbart ! Värt att nämnas igen...
Last edited by SteveTranz4ever on Jun-01-2003 at 18:32
Jun-01-2003 17:40
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
fin punktlista steve, men är nummer 1 hemlig?
Jun-01-2003 18:04
nils
château flight
Registered: Sep 2001
Location: örebro
dioxys: en till! snälla!
Jun-01-2003 18:56
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Fan ni som e bra på låt namn å sånt... lägg gärna upp fler som ni minns att ni hörde... tex. mind å vizay e några jävlar på namn på allt... brukar tom. kunna vad artisternas mamma å pappa heter...
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
ok lite låtar som jag minns:
System F - Out of the Blue 2002
Sun decade - Im alone (Mirco de govia vocal mix)
Solar stone - Third earth
Sonorous - Protonic (Ronski speed mix)
Aly & Fila - Eye of horus (Ronski speed mix)
Pulser - My religion
Quadraphonics - I feel your love (GTR mix)
GTR - Mistral
Chakra - Love shines through
Rank 1 - Airwave (Flera olika mixar under kvällen)
Veracocha - Carte Blance *tår i ögat*
Quo vadis - Sonic boom (nån feeeet mix, alla DJs utom pulser drog denna)
Svenson and gielen - Twisted
Chemistry - We are one
Cygnux x - Superstrings
Darren Tate V Jono Grant - Let The Light Shine In (Dub mix med vocals )
Underworld - Two months off
Airbase - Theme from a rock
nåja...det var hewlt sjukt mycket bra musik...fyller på vart efter..
___________________
Jun-01-2003 19:20
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
ok lite låtar som jag minns:
Rank 1 - Airwave (Flera olika mixar under kvällen)
gissningsvis "Breathing (Airwave 2003)"
Jun-01-2003 19:29
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by reveal
gissningsvis "Breathing (Airwave 2003)"
japp, men även en annan av GTR....
___________________
Jun-01-2003 19:30
toka
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Sweden, Uppsala
quote:
Originally posted by mindshooter
japp, men även en annan av GTR....
svensson & gielen - beauty of silence (såg inte om du skrivit det kenny)
coldplay - clocks (marco v bootleg)
kommer väll på fler sen kanske..
Jun-01-2003 19:36
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
5 Aendy (Pulser) gillar svenska tjejers stjärtar (go go dansarnas), det var dom han filma en del iaf.
What? Hörru... blanda inte in mig i något, jag var i Lund hela kvällen!
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?