Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > New TA-Fr Hub
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Merci Seb, évidemment c stanymi, j'avais oublié qu'il fallait garder son login TA.

quote:
Originally posted by Excess`n`Trance
bah idem ^^ t envoyé un pm ... pis G kelke mp3 sur le dur :-)

@ bientot sur Dc++

Je sais pas, je me trompe peut-etre, si tu vas pouvoir etre sur le hub avec nous direct comme ca alors que tu débark seulement d'hier...
Fais tes preuves, FPTF et ca va rouler !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-03-2003 05:28  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Je sais pas, je me trompe peut-etre, si tu vas pouvoir etre sur le hub avec nous direct comme ca alors que tu débark seulement d'hier...

nan mais vous allez les laisser tranquille les ptits nouveaux !!!

Old Post Jun-03-2003 06:42  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by stanymi

je confirme sinon y'a une armée de nouveaux qui va debarquer rien que pour ca

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-03-2003 07:38  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by Nightflowers
je confirme sinon y'a une armée de nouveaux qui va debarquer rien que pour ca

à lui de faire ses preuves rapidement tout comme l'ont fait rafon et benjamin

Old Post Jun-03-2003 08:00  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
à lui de faire ses preuves rapidement tout comme l'ont fait rafon et benjamin

tout a fait

OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]

Old Post Jun-03-2003 08:03  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

une question con p-e mais est-ce que la connexion au HUB est automatique. En fait j'ai lancé DC ce matin mais vu que le serveur de seb n'etait pas lancé encore, il n'a pas pu se connecter.

Habt ihr verstanden?

Old Post Jun-03-2003 08:37  France
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
une question con p-e mais est-ce que la connexion au HUB est automatique. En fait j'ai lancé DC ce matin mais vu que le serveur de seb n'etait pas lancé encore, il n'a pas pu se connecter.

Habt ihr verstanden?

Si tu as coché la petite case à côté du Hub TA-Fr alors y'a pas de problème.

D'ailleurs, tu es connecté ainsi que Night et benjamin.

Pour Excess`n`Trance et DefParks, je vais vous faire les accès mais une participation plus active à la vie du forum sera souhaitable (je parle pour Defparks là).

Old Post Jun-03-2003 08:44 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

oki merci du renseignement

poru Defparks chui assez daccord mais je m'en fais pas trop
et les autres d'Epernay ils sont ou??

Old Post Jun-03-2003 08:55  France
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Lytchix
Si tu as coché la petite case à côté du Hub TA-Fr alors y'a pas de problème.

D'ailleurs, tu es connecté ainsi que Night et benjamin.

Pour Excess`n`Trance et DefParks, je vais vous faire les accès mais une participation plus active à la vie du forum sera souhaitable (je parle pour Defparks là).

Heu ben justement je viens d'arriver lol !!! pis wé be ndites moi comment faire pr faire mes preuves aussi :-)

Pr voir ma liste de ce ke G sur le disk : http://www.ifrance.com/ClubnTrance/

++

Old Post Jun-03-2003 09:50  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

quote:
Originally posted by Excess`n`Trance
Heu ben justement je viens d'arriver lol !!! pis wé be ndites moi comment faire pr faire mes preuves aussi :-)

il s'agit juste de participer activement a la communauté TA-Fr en postant regulierement sur le forum

Also available :

Old Post Jun-03-2003 09:53  France
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Nightflowers
il s'agit juste de participer activement a la communauté TA-Fr en postant regulierement sur le forum

ok, je v y travailler activement et aciduement

(ps : belle ch'tite playlist Nightflowers surtout le Nu-Nrg ke j'adore )

++

Old Post Jun-03-2003 09:57  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeFpArKs
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003
Smoking ..umm..something

ouais je vais essayer de poster plus souvent !!! mais y a que sur le forum que je participe pas parce que pour les meetings on me connais beaucoup mieux !! (Hein lytchix)

Bon je v mis mettre, mais venez pas pleindre de mes conneries

Old Post Jun-03-2003 11:01  France
Click Here to See the Profile for DeFpArKs Click here to Send DeFpArKs a Private Message Add DeFpArKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > New TA-Fr Hub
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- 2005 Tune Needs IDing ---- [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeace Division - On The Bandwagon (Beating Their Drums) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:58.

Forum Rules: