2 lijkt me wel genoeg, maar als er een plaats vrij komt stel ik me wel beschikbaar heb toch tijd te veel en hang hier vaak rond
Jun-06-2003 17:38
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Petrus bedankt, petrus bedankt, petrus petrus, petrus bedankt
Jun-06-2003 17:55
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Jammer Peter, maar aan al het goeie komt een eind he...
Jun-06-2003 18:25
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Inderdaad bedankt Petrus
Jun-06-2003 19:44
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
houdoe en bedankt
Jun-06-2003 21:01
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Vond Peter toch een gare kutmod!!! Echt zo'n hielenlikkertje.. Van mij hoeft er helemaal geen mod te zijn. Die likken toch alleen maar de stront uit Swampers reet.
voor mij hoeft n 3e mod ook niet echt, wat valt er hier nou helemaal te moderaten? (en als er in de toekomst weer meer gepost, en Blik geeft dan aan dat t teveel wordt dan zien we dat dan wel weer...toch? )
Grtz
WooT
Jun-06-2003 22:23
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Remy D
Vond Peter toch een gare kutmod!!! Echt zo'n hielenlikkertje.. Van mij hoeft er helemaal geen mod te zijn. Die likken toch alleen maar de stront uit Swampers reet.
Thats the spirit...
Jun-07-2003 02:02
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
nou sterkte dan maar toegewenst nu je weer de boze buitenwereld in moet om een sociaal leven op te bouden
Jun-07-2003 11:54
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
maakt me niets uit of petrus nu mod is of niet, als hij maar af en toe hier nog eens van die gezellige posts maakt en als ik hem nog maar op feesten tegen kom vind ik alles goed! heerlijk altijd om die dude weer eens tegen te komen! dat is alweer veeeels te lang geleden!