Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Question sur la scene cette ete
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
C'est vrai quand on y pense, on a toujours cette tendance à attendre que ce soit les autres qui décide de faire bouger les choses et c'est peut etre pour cela qu'il n'y a plus rien.

c'est sur que faudra pas compter sur ID&T sur ce coup la
c'est bien dommage d'ailleurs, car pour faire decouvrir la trance rien de tel qu'une grosse soirée sponsorisée par une radio

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-11-2003 16:37  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Nightflowers
c'est sur que faudra pas compter sur ID&T sur ce coup la
c'est bien dommage d'ailleurs, car pour faire decouvrir la trance rien de tel qu'une grosse soirée sponsorisée par une radio

Encore faudrait-il que cette radio soit connue en France ou d'autres internautes que nous..... sinon pour revenir au programme, il y a le fabuleux DJ ICE au TRAXX à ROUEN tous les week end.....

Bon ok je sors.....

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Jun-12-2003 13:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Princesse

Bon ok je sors.....

évite de dire ça parce que Shito et maxx vont piquer une crise ... (voir par ailleurs)

Old Post Jun-12-2003 13:18  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
... il y a le fabuleux DJ ICE au TRAXX à ROUEN tous les week end.....

Ah oui ?
Bah il m'avait pas vraiment semblé la seule fois où je suis venu ...
Pis il fait qqch pour la Trance lui ?
mdr

Old Post Jun-12-2003 13:36  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

C'est la qu'on remarque la difference, rien que le nom du dj sa fait rigoler: DJ ICE et chez nous on a DJ TAZ franchement ca me fait trop pitier.

Old Post Jun-12-2003 13:54  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Transa.E.P
C'est la qu'on remarque la difference, rien que le nom du dj sa fait rigoler: DJ ICE et chez nous on a DJ TAZ franchement ca me fait trop pitier.

A lyon on a un club où c'est DJ Gilbert, very dick, je c plus où par contre....

Old Post Jun-12-2003 13:56  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

de toute façon je trouve que DE BASE avoir un nom à la DJ + quelque chose... c'est naze.

Exception qui confirme la règle: DJ TiëSTo !!!!

Old Post Jun-12-2003 13:57  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

quote:
Originally posted by maxxyme
de toute façon je trouve que DE BASE avoir un nom à la DJ + quelque chose... c'est naze.

Exception qui confirme la règle: DJ TiëSTo !!!!

Le DJ devant son nom c'est comme les cheveux longs, ça va à certains et pas à d'autres...

Old Post Jun-12-2003 14:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Encore faudrait-il que cette radio soit connue en France ou d'autres internautes que nous..... sinon pour revenir au programme, il y a le fabuleux DJ ICE au TRAXX à ROUEN tous les week end.....

Bon ok je sors.....

TU devais pas etre partie tout l'après-midi ?
Dj ice il a découvert le week-end dernier GOURYELLA - ligaya...Alors pour ce qu'il s'agit de faire connaitre la trance, il repassera.lol

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-12-2003 14:19  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Le DJ devant son nom c'est comme les cheveux longs, ça va à certains et pas à d'autres...

ptdr!

c vrai en plus!

Old Post Jun-12-2003 14:24  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

quote:
Originally posted by stanymi
TU devais pas etre partie tout l'après-midi ?

Je suis au boulot !!!!

Old Post Jun-12-2003 14:31  Belgium
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Je suis au boulot !!!!

Tu bosses dur dis moi ?lol

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-12-2003 14:33  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Question sur la scene cette ete
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother proggy house for ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - "Greece 2000" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:08.

Forum Rules: