|
| quote: | Originally posted by Optimus
en ook onder indoctrinatie van Timmy meer techno |
Timmy power, Techno power 
| quote: | Originally posted by Alferox
mietjes techno |
HEE HEE HEE HEE!! NEENEE! das inderdaad nichtentechno.
Das echt flex! lekker funky, groovy, sjeekie assie muziek 
Kijk, ik zie het breedt, ik vind zowel nichten techno zeer goed maar ik blijf toch wel hangen bij het hardere zaag en hak werk 
Beetje Sven Wittekind doet het ook altijd wel leuk 
Maar om effe flink on-topic te blijven.
Ik ben niet echt van style veranderd, ik ben altijd wel een hard jochie geweest.
Eerst gabbertje.....toen zware buik techno en daarna meer nichtenzooi der bij 
Ik zit er zelfs aan te denken om volgende maand wat fette echte house platen te kopen.....lekker funky, soft en zeeeeer dansbaar bij de vrouwen 
Qua feesten, mwjha.
Mijn eerste feest was Innercity en dat was nog redelijk trancy.
Ik ga nu eigenlijk alleen nog naar de feesten waarbij ik me zelf 100% kan vermaken.
Dat zijn dus techno feesten, Nexus en feesten waarbij bekende dj's draaien (dus die ik prsoonlijk een beetje ken ).
Ik zie ook dat ik geleidelijk meer naar de nog onervaren DJ's kijk.
Ik merk dat grote namen niet altijd alleen credits verdienen en onbekende dj's ook een zeer belangrijke stempel op een avond kunnen drukken.
Misschien is hierdoor ookeen beetje het idee gekomen om Addiction met andere mensen op te zetten.
Nou, laten we het dan maar over TranceAddict hebben.
Het klink bij vele bekend in de oren.
"Vroegah, was alles anders"
Dat klopt ook, maardat komt omdat er in de loop van de maanden (jaar) nieuwe mensen bij zijn gekomen en het nu een stukje groter is...maar ook omdat er mensen zijn die je ook niet meer ziet op het forum.
De ploeg die ik nu ken en vaak zie, zie ik als de oude garde en de groep waarvoor ik het meeste over heb.
De nieuwe generatie mensen, tja, is wel aardig en chill en relaxed....maar tis toch anders.
Niet nadelig voor de mensen hier heur 
Verder vind ik het forum niet echt vernieuwd meer.
Daardoor al die fucked up posts van mij 
Ik merk vergeleken met 2 jaar dat je veel meer kan flikken bij bepaalde personen.
Vind ik opzicht wel lachuh 
En dat bij mensen die je gewoon op internet heb leren kennen...soms nog nooit gezien hebt (he kutslet van een Massive ! )
Maargoed, ik ben benieuwd hoe ik over 2 jaar weer in zo'n topic als deze zal schrijven
Ik zit hier nu al bijna 2en een half jaar, tering, ik wil niet weten hoeveel tijd ik in dit kutforum heb gestoken 
___________________
Allemaal gelul!!
|