ממממ
ת'אמת שלדעתי פרוטי לופס תוכנה בת זונה
עם מחשב חזק (כמו שיש לי עכשיו) אפשר להגיע לדברים באמת איכותיים חבל על הזמן רק צריך סבלנות
___________________
Jun-14-2003 22:53
fishfish
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Karkom Israel
חן...
יש סיכוי לקבל את הכתובת של השרת???
אני רוצה להוריד קצת סמפלים ולנסות להכין איזה טראק קצר,
ניסיתי כבר להכין משהו, אבל נתקעתי בלי סמפלים...
___________________
H O U S E ---- M U S I C
Jun-15-2003 10:43
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
לקיו בייס אפשר לחבר תוכנות ואת כל הציוד..ואינפקטד מחברים הכל לזה...וזה טוב
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jun-15-2003 10:58
coby
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location:
Re: CUBASE VSTi .VS CUBASE SX???!
quote:
Originally posted by arik
יש לי את שתי התוכנות כי אני רוצה להתחיל קצת לנסות ליצור
דברים יותר מיקצועיים מהפרוטי לופס
(בלי להעליב את כל מי שמשתמש בזה)
ואין לי מושג למה כל אחת משמשת
מה הכוונה בכלל של
SX?
VSTI?
ובמה אני אמור להשתמש
?
תשתמש ב
sx
הכי טוב .. יש בו פשוט יותר אפשרויות
אתה יכול לעשות איתו הכל