Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Paule
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DennisF
up & down and all around



Registered: Nov 2001
Location: Europe

paule wird ja fast in deutschland so wie tiesto in holland

Old Post Jun-12-2003 21:11 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest



Registered: Not Yet
Location:

quote:
Originally posted by Stiffmaster
paule wird ja fast in deutschland so wie tiesto in holland


hmmm..ja, aber das war er schon immer

denkt doch alle mal an "ALIVE" zurück. Auch nur gespielt wie verrückt auf allen Sendern, Paul hatte afaik auch auftritte und jeder kannte ihn.

Old Post Jun-12-2003 22:08 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Civic
Haruki´d



Registered: Mar 2001
Location: Bonn, Germany - GTA #35

ich glaube Alive war nur in der Top30, Top10 wäre dann natürlich der Kracher, eigentlich verwunderlich, dass ausgerechnet die Schwächste Single von Paul so weit oben einsteigt..


___________________
Too Lazy to make a signature

Old Post Jun-13-2003 11:03  Germany
Click Here to See the Profile for Civic Click here to Send Civic a Private Message Add Civic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceGiant
randomly disappoints



Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps

quote:
Originally posted by Civic
ich glaube Alive war nur in der Top30, Top10 wäre dann natürlich der Kracher, eigentlich verwunderlich, dass ausgerechnet die Schwächste Single von Paul so weit oben einsteigt..



überhaupt nicht verwunderlich. du vergisst dass "die" und "wir" total entgegengesetzt denken. Was für die Gut ist is für uns scheiße und umgekehrt. Im "Mittelmaß" treffen sich dann wohl beide Seiten. Also Nothing But You.


___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”

Old Post Jun-13-2003 11:07  United States
Click Here to See the Profile for TranceGiant Click here to Send TranceGiant a Private Message Visit TranceGiant's homepage! Add TranceGiant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MGR
MAREK



Registered: Aug 2002
Location: Underground | GTA #4

quote:
Originally posted by Civic
ich glaube Alive war nur in der Top30, Top10 wäre dann natürlich der Kracher, eigentlich verwunderlich, dass ausgerechnet die Schwächste Single von Paul so weit oben einsteigt..


genau das finde ich nicht verwunderlich, spiegelt es doch den musikgeschmack des überwiegenden teils unserer musikhörenden bevölkerung wieder...kurz: qualitativ ernst nehmen kann man die mediacontrol charts einfach nicht...


___________________

Last edited by MGR on Jun-13-2003 at 14:00

Old Post Jun-13-2003 11:08  Germany
Click Here to See the Profile for MGR Click here to Send MGR a Private Message Add MGR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
v-side
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location:

irgendwann habich hier gelesen das gabriel & dresden 'overhyped' sind, das selbe könnte ich bei paul van dyk auch sagen, soll sich wirklich keiner auf den schlips getreten fühlen aber übertreibt irs ned'n bischen?

Old Post Jun-13-2003 11:12  Germany
Click Here to See the Profile for v-side Click here to Send v-side a Private Message Visit v-side's homepage! Add v-side to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceGiant
randomly disappoints



Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps

quote:
Originally posted by v-side
irgendwann habich hier gelesen das gabriel & dresden 'overhyped' sind, das selbe könnte ich bei paul van dyk auch sagen, soll sich wirklich keiner auf den schlips getreten fühlen aber übertreibt irs ned'n bischen?



*PVD liveset leiserdreh sowie Vandit-Brille zurechtrück*

Wie meinste das jetzt?


___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”

Old Post Jun-13-2003 11:15  United States
Click Here to See the Profile for TranceGiant Click here to Send TranceGiant a Private Message Visit TranceGiant's homepage! Add TranceGiant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
v-side
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location:

hehe, ich hab nur so das gefühl das ihr euch immer mehr in sonen paul van dyk wahn steigert... schlecht finde ich die sachen die er macht ganz und gar nicht... aber manchmal finde ich seine tracks einfach zu steril und inspirationslos...

Old Post Jun-13-2003 11:26  Germany
Click Here to See the Profile for v-side Click here to Send v-side a Private Message Visit v-side's homepage! Add v-side to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TomVetch
-------------



Registered: Jan 2003
Location:

quote:
Originally posted by v-side
hehe, ich hab nur so das gefühl das ihr euch immer mehr in sonen paul van dyk wahn steigert... schlecht finde ich die sachen die er macht ganz und gar nicht... aber manchmal finde ich seine tracks einfach zu steril und inspirationslos...


Ich für meinen Teil "verehre" Paule nicht wegen seiner Tracks. Diese sind zwar immer ganz passabel, aber wirkliche Bretter hat er bislang wenige rausgebracht.

Ich schätze an ihm viel mehr seine Art und seine gesamte Einstellung zu der Welt. Und natürlich finde ich auch seine Sets absolute Spitze.

Paul ist einfach ein ganz besonderer Mensch, welcher meiner Meinung nach absolut auf dem Boden geblieben ist und deswegen mag ich ihn.

Old Post Jun-13-2003 11:29 
Click Here to See the Profile for TomVetch Click here to Send TomVetch a Private Message Add TomVetch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DennisF
up & down and all around



Registered: Nov 2001
Location: Europe

ja stimmt schon, viele tracks die er macht sind nix besonderes aber ich denke warum viele ihn verehren ist, dass er mit die besten mixing skillz von allen uplifting trance djs hat. tiesto steckt er locker vom mixing her in die tasche. wenn man sich das nature one set anhört klappt mir jedesmal die kinnlage runter was er doch drauf hat! und dann komtm noch dazu das er aus unserem land kommt . paul hats schon richtig drauf aber man sollte es nicht übertreiben er ist auch nur ein mensch

Old Post Jun-13-2003 11:30 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
v-side
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location:

vieleicht sollte ich mich mal'n bischen ausführlicher mit pvd stuff beschäftigen, vieleicht werde ich dann ja auch infiziert

Old Post Jun-13-2003 11:45  Germany
Click Here to See the Profile for v-side Click here to Send v-side a Private Message Visit v-side's homepage! Add v-side to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tilo
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Karlsruhe

Paul rührt ja auch ziemlich die Werbetrommel in letzter Zeit:
Auftritt in Viva Interaktiv(omg war das peinlich) und dann noch diese Moto-handy werbung....da klappts auch mit den Teencharthörern...


___________________
here

Old Post Jun-13-2003 13:57 
Click Here to See the Profile for Tilo Click here to Send Tilo a Private Message Add Tilo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Paule
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother nice one [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackModulation - "Spirits" (CosmicMan Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!