Originally posted by 1Million$shot
Kan er iemand ter ere van Guido één of andere Basil mop neerpennen ?
Basil & Médar besloten te gaan kamperen in het bos. Op een zonnige dag vertrekken ze met de fiets en de avond valt gauw. "Godverdomme", zegt Basil, "we zijn ons slaapgerief vergeten". "Dat is toch geen probleem, Basil, dan gebruiken we gewoon onze fietsen als dekbedovertrek".
De nacht valt en ze gaan slapen. 's Ochtends staat Médar op en geeuwt "Ouaah, heerlijk geslapen... En jij ?" .
"Ik niet, ik lag te rillen van de kou"
"Hoezo"
"Er ontbraken een paar spaken van mijn fiets"
:/
Aug-17-2006 10:45
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Location: Leuven
Niet grappig, HT&D niveau. Die strips ervn in de zondag zijn ook altijd van zulk niveau :|
Een goed humorist zijn we er niet aan kwijt!
Aug-17-2006 10:48
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
Int nieuwsblad staat int weekend altijd een kijk over de week die gepasseerd is door Raf Coppens zoals altijd wel wa grof maar wel best grappig
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision