|
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmmm Mindshooter....fyran kommer ja ihåg.. men hade du inte nian direkt efter det? du skrev ju att du posta dem i kronologisk ordning? sammanlagt har ja bara sett, 4, 7, 8 ,9 10 & 11 
ja ska iaf be shytrance om lite tips snart |
det är möjligt..vet inte om jag hade brädan emellan där eller inte...kan ha varit innan....men dom andra som är emellan där har jag inte haft själv dom var till andra...
___________________
|