Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 2e fase TOETSWEEK
Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

2e fase is een schoolsystem, waarbijn de leerling zelfstandig moet gaan werken, dus dat houdt in meer verslagen ook maakt het niet meer it of je je huiswerk niet af hebt. de leraar legt ook niet meer uit, als je vragen hebt moet je naar hem toe komen. je hebt ook veel tussen uren op een dag. daarin wordt je geacht dingen voor school te doen/te maken enz enz. Komt er dus op neer dat de leraar geen zak meer uitvoert en als je echt volgens de regels wilt doen je helemaal kapot moet werken. Ook is het aantal proefwerken veel minder dan normaal. 6 a 7 per jaar per vak en heb je helemaal geen schriftelijke overhoringen meer.

de 2e fase krijg je als je op 4 havo zit, (havo bestaat uit 5 jaar) of als je op 4 vwo zit (vwo bestaat uit 6 jaar)

ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd en niets heb vergeten

Old Post Jun-12-2001 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by JdDark
leg ff voor de belgen uit wat dat precies is zo'n tweede fase, over hoeveel jaar gaat het
wat is havo en nog meer van dat
wil ik wel ff weten

Dat is 4 en 5 havo of 4, 5 en 6 vwo, Het komt er eigenlijk op neer dat je verantwoordelijk bent voor je eigen leerproces ofzo. Je krijgt er een paar extra vakken bij zoals ANW (algemene nutteloze werktijd) en CKV (cultureel kunstzinnige vorming) CKV slaat dus echt nergens op, je moet dan naar culturele voorstellingen zoals moderne dans ofzo en geloof me,... dat suckt behoorlijk! Verder moet je voor een paar vakken ook handelingsdelen afmaken, dan moet je dus echt volop grote opdrachten maken zoals een kort verhaal in het engels schrijven van 4 kantjes en daar krijg je dan geen cijfer voor maar een + of een -, sta je voor ook maar een vak een - dan kun je niet over. . Voor je handelingsdelen moet je bijv. ook 300 bladzijden frans lezen en al die culturele shi't valt ook onder je handelingsdelen.

wat wel handig is aan de 2e fase is dat je sommige dingen afsluit en dat je het daarna niet meer hoeft te doen als je blijft zitten (zoals ik vorig jaar), Ik heb nu geen geschieddenis, maatschappijleer en eigenlijk ook anw meer omdat ik dat vorig jaar al heb afgesloten, maar dan zeggen die klootzakken van mijn school gewoon dat ik dan teveel tussenuren heb en omdat ze bang zijn dat ik dan naar huis ga ofzo (wat ik natuurlijk nooit zou doen ) moet ik dus gewoon al heel het jaar naar dat klote ANW.

Ik denk niet dat je er nou veel van begrepen hebt, maar ik heb mn best gedaan.

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Jun-12-2001 17:32  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey..relaxt man! gefeliciteerd!! ik ben totaal het overzicht kwijt van me punten maar ik hoop dat ik die P ook haal!! nog 2 weekjes dan weet ik t! *duim duim*

houden ze dat niet netjes bij voor je erens op internet ?

Old Post Jun-12-2001 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Blik

wat!!!!!!!!! ik heb er godverdomme 12!!!!!! mazzelaar

Ja, daar heb ik wel geluk mee, maar misschien hebben wij aan het begin van het jaar meer gedaan, dat we het aan het eind wat rustiger hebben. Ik vond het dit jaar in ieder gevaal meer dan genoeg (maw TE VEEL
Maar goed, nog een paar toetsen maken en nog een paar herkansingen, moet nog wel wat van die klote Praktische Opdrachten inleveren. Maar daarna is het ook voor mij vakantie. DOOOIIINNNGGG 9 julie naar Lloret, JAHOE, heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf

Latuurrzzzz....

Old Post Jun-12-2001 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by M5

houden ze dat niet netjes bij voor je erens op internet ?

dat zouden ze moeten doen maar de leraren én de mensen die het bijhouden zijn ecth typisch ambtenaren....LUI en STOM en ONVERANTWOORDELIJK!!!!!!!

Old Post Jun-12-2001 18:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by TranceFool

Ja, daar heb ik wel geluk mee, maar misschien hebben wij aan het begin van het jaar meer gedaan, dat we het aan het eind wat rustiger hebben. Ik vond het dit jaar in ieder gevaal meer dan genoeg (maw TE VEEL
Maar goed, nog een paar toetsen maken en nog een paar herkansingen, moet nog wel wat van die klote Praktische Opdrachten inleveren. Maar daarna is het ook voor mij vakantie. DOOOIIINNNGGG 9 julie naar Lloret, JAHOE, heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf

Latuurrzzzz....

het minste aantal prefwerken dat ik heb gehad dit jaar is 7 in één pw-week, en dat is dus heel weinig, voor de rest altijd 10 of meer, en dan hebben we natuurlijk ongeveer voor elk vak een domme praktische opdracht moeten maken. gelukkig zijn al mijn handelingsdelen voldoende, zou lullig zijn als je daarop blijft zitten
en volgend jaar profielwerkstuk, mijn onderwerp is de Costa Dorada, Salou en Barcelona dus

Old Post Jun-12-2001 18:20 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Wow ik heb er die laatste week maar acht, maar wel veel praktische opdrachten enzo

Old Post Jun-12-2001 18:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
Originally posted by basvh

kom uit ammerzoden vlakbij den bosch, ga in den bosch naar school namelijk naar het jeroen bosch college, ik ga weleens uit in den bosch maar niet te vaak, want zo leuk is het daar ook weer niet behalve cafe gompie. maar ik ga liever naar de ster in nieuwkuijk. nieuwkuijk ligt vlakbij den bosch, het is daar kei gezellig. ze draaien heel de avond trance hardtrance en jump

ik zie dat jij uit den dungen komt, daar heb ik dit jaar moeten spelen met mijn basketball team, of we verloren of gewonnen hadden weet ik niet meer

Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord...

Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik )

Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha

Old Post Jun-12-2001 18:39 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by -=WVG=-

jaja, Gompie is zeker vet, deze vrijdag weer flink zuipen daar, we gaan zaterdag toch niet vanwege de pw-week

en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........)

dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=-

Old Post Jun-12-2001 18:45 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by -=WVG=-

jaja, Gompie is zeker vet, deze vrijdag weer flink zuipen daar, we gaan zaterdag toch niet vanwege de pw-week

en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........)

dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=-

(WVG, zit Suzannah trouwens ook niet op het Jeroen Bosch???)

Old Post Jun-12-2001 18:45 
basvh
Bert says: Hatseflats!

quote:
Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord...

heej wvg, jij en blik zitten toch op het st jans lyceum?? volgens mij heb ik dat ergens gelezen hier, maar kennen jullie ene roel backus die zit ook op het st jans, hij zit in mijn basketball team. ben beniewd of jullie die kennen

Old Post Jun-12-2001 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
Originally posted by basvh

heej wvg, jij en blik zitten toch op het st jans lyceum?? volgens mij heb ik dat ergens gelezen hier, maar kennen jullie ene roel backus die zit ook op het st jans, hij zit in mijn basketball team. ben beniewd of jullie die kennen

Ken ik niet geloof ik...
Ken jij Susannah van Beusekom of Joyce Vos misschien ??

Old Post Jun-12-2001 18:49 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 2e fase TOETSWEEK
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:02.

Forum Rules: