|
|
|
|
 |
arno
crack addict

Registered: Apr 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by JdDark
leg ff voor de belgen uit wat dat precies is zo'n tweede fase, over hoeveel jaar gaat het
wat is havo en nog meer van dat
wil ik wel ff weten |
Dat is 4 en 5 havo of 4, 5 en 6 vwo, Het komt er eigenlijk op neer dat je verantwoordelijk bent voor je eigen leerproces ofzo. Je krijgt er een paar extra vakken bij zoals ANW (algemene nutteloze werktijd) en CKV (cultureel kunstzinnige vorming) CKV slaat dus echt nergens op, je moet dan naar culturele voorstellingen zoals moderne dans ofzo en geloof me,... dat suckt behoorlijk! Verder moet je voor een paar vakken ook handelingsdelen afmaken, dan moet je dus echt volop grote opdrachten maken zoals een kort verhaal in het engels schrijven van 4 kantjes en daar krijg je dan geen cijfer voor maar een + of een -, sta je voor ook maar een vak een - dan kun je niet over. . Voor je handelingsdelen moet je bijv. ook 300 bladzijden frans lezen en al die culturele shi't valt ook onder je handelingsdelen.
wat wel handig is aan de 2e fase is dat je sommige dingen afsluit en dat je het daarna niet meer hoeft te doen als je blijft zitten (zoals ik vorig jaar), Ik heb nu geen geschieddenis, maatschappijleer en eigenlijk ook anw meer omdat ik dat vorig jaar al heb afgesloten, maar dan zeggen die klootzakken van mijn school gewoon dat ik dan teveel tussenuren heb en omdat ze bang zijn dat ik dan naar huis ga ofzo (wat ik natuurlijk nooit zou doen ) moet ik dus gewoon al heel het jaar naar dat klote ANW.
Ik denk niet dat je er nou veel van begrepen hebt, maar ik heb mn best gedaan.

And then she said:...
"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
|
|
Jun-12-2001 17:32
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jun-12-2001 18:19
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja, daar heb ik wel geluk mee, maar misschien hebben wij aan het begin van het jaar meer gedaan, dat we het aan het eind wat rustiger hebben. Ik vond het dit jaar in ieder gevaal meer dan genoeg (maw TE VEEL
Maar goed, nog een paar toetsen maken en nog een paar herkansingen, moet nog wel wat van die klote Praktische Opdrachten inleveren. Maar daarna is het ook voor mij vakantie. DOOOIIINNNGGG 9 julie naar Lloret, JAHOE, heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf
Latuurrzzzz.... |
het minste aantal prefwerken dat ik heb gehad dit jaar is 7 in één pw-week, en dat is dus heel weinig, voor de rest altijd 10 of meer, en dan hebben we natuurlijk ongeveer voor elk vak een domme praktische opdracht moeten maken. gelukkig zijn al mijn handelingsdelen voldoende, zou lullig zijn als je daarop blijft zitten
en volgend jaar profielwerkstuk, mijn onderwerp is de Costa Dorada, Salou en Barcelona dus
Jun-12-2001 18:20
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

|
|
|
Jun-12-2001 18:45
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

|
|
|
Jun-12-2001 18:45
|
|
|
 |
 |
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
|
|
|
| quote: | Originally posted by basvh
heej wvg, jij en blik zitten toch op het st jans lyceum?? volgens mij heb ik dat ergens gelezen hier, maar kennen jullie ene roel backus die zit ook op het st jans, hij zit in mijn basketball team. ben beniewd of jullie die kennen |
Ken ik niet geloof ik...
Ken jij Susannah van Beusekom of Joyce Vos misschien ??
Jun-12-2001 18:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:02.
Forum Rules: