|
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני עשיתי באיזה חנות במרכז במרום נווה..
אינ לא זוכר את השם של החנות
אבל זה חנות של השכרת גדי וי די וקלטות
ואתה נותן לו את המכשיר והוא מוסר אותו למי שעושה את זה..
סה"כ זה עולה 700 אבל אבא שלי הוריד אותם ל-650
וזה לא היה קל.. אבא שלי לא פראייר!!
קיצור יש עוד מקום שעושים .. חנות בגבעתיים מול עובד
שזאת גם חנות טובה..
אני לא יודע איזה יותר טוב
החנות ההיא מול עובד זאת חנות שמתעסקת בכל משחקים הוידאו למיניהם
אז בחר מה שבא לך
וגם שם זה עולה 700 |
חבר שלי אתמול הרכיב בזה שמול עובד....
אני אשאל אותו אם הוא מרוצה מזה...
ובתכלס יש הרבה סוגים של צ'יפים...
יש לי חבר שקנה אחד ב 900 שקל
והוא קורא הכל
יענו כל משחק וגם את כל הסרטים...
ויש לי מקום שעושה ב- 500 אבל זה לא צ'יפ משהו ... יענו לא כל המשחקים עובדים עליו אז לא שווה...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|