|
| quote: | Originally posted by magrec
Ah dat eerste is niet zo leuk zeg |
ik vond het (en vind nog steeds) ZWAAR irritant dat mensen opeens verhalen gingen ophangen hoe erg t wel niet was dat mijn 3,5 jarige verkering uit was. ECHT alsof je op deze wereld alleen gelukkig mag zijn in een (al dan niet ongelukkige) relatie!
daarom zeg ik SHUT UP en voor Riz dit: ik hoop dat jij er net zo gelukkig mee kunt zijn als ik want de kwaliteit van míjn leven is zeker met 1000% gestegen 
oh ennu....heb ook ff gereageerd (k) aan Riz!!!
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|