ואללה השנה באמת עברה מהר בקושי הרגשתי אותה..
דחו לי ת'גיוס ל7 באוגוסט ככה שיש לי קצת יותר מחודש להנות
עובד אני כמעט שנתיים עובד בקולנוע אחלה עבודה לתקופת הלימודים
עכשיו אני מתלבט אם לימצוא עוד עבודה או רק בקולנוע
וזהו
נקווה שהתקופה הזאת תעבור לי והצבא הרבה יותר מהר יעבור אני מקווה
___________________
Jun-20-2003 12:19
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
אתמול הייתי ב2 מסיבות סיום!
אחת מהן שלי
ככה שהבנתי שזהו זה הסוף
אבל היום ההרגשה הזאת עברה שנזכרתי שיש לי עוד בגרויות.............
___________________
Jun-20-2003 12:22
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
פיייייייייייייי
כיתה ח' עברה
יא רב רבק איזה מהר זה נראה עכשיו :}}
יאללה ט''
אבל עד אז
יש לי חודשיים סטלבת כל יום
סממממק
הפסיקו לקבל עובדים השנה בעריה :{{
___________________
Jun-20-2003 13:52
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
בעעעע
איזה פאקינג שיט
שנה הבאה י' בעעעעע יש בגרויות
לאאאאאא רוצהההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!
Jun-20-2003 13:54
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
quote:
Originally posted by luckystrike
תנצלו את הזמן חבר'ה
הלוואי עכשיו עליי ככה ...
גם עליי
הייתי בכיף חוזר לי"ב
Jun-20-2003 14:32
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פיייייייייייייי
כיתה ח' עברה
יא רב רבק איזה מהר זה נראה עכשיו :}}
יאללה ט''
אבל עד אז
יש לי חודשיים סטלבת כל יום
סממממק
הפסיקו לקבל עובדים השנה בעריה :{{
מה אתה בכוה על עבודה ?
אני כל כיתה ז' וח' לא למדתי כמעט חשבון בגלל שאני מומטם [ לא מבחינה שכלית..פשוט הייתי מטומטם ]
ועכשיו כל החופש אני צריך להשלים שנתיים...
איזה פאק רציני
Jun-20-2003 14:54
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by YuVaL
בעעעע
איזה פאקינג שיט
שנה הבאה י' בעעעעע יש בגרויות
לאאאאאא רוצהההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!
אתה לא עולה ל-יא??
___________________
Jun-20-2003 15:32
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Rising
אתה לא עולה ל-יא??
יובל שלנו בכיתה ט אורן
וואלה בקשר לעבודה...
אני עובד בתור שומר כמו שרובכם יודעים...
בעיקר אני מרביץ עבודות בבלוקבסטר... אבל עכשיו שיהיה חופש והכל אפשר גם דיסקוטקים וכאלה... זורמים
ואולי אני יעבוד איזה שבוע ככה בבנק ככה בשביל כסף מהיר...
ואולי אני יכנס לעבודה גם בקיוסק או משהו...
וגם בעל הקיוסק הזה שאני מכיר שאל אותי אם אני רוצה לאבטח פאב בתל אביב... זה יוצא משהו כמו 50 שקל לשעה או יותר... אבל הזין הוא שזה חמשושים קבועים... אז לא יודע אם זה מתאים לי
___________________
.
Jun-20-2003 16:58
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
בואנה יא חתיכת עלוקות בכיינים
תראה את יובל הקוף מערות הזה
אלק לא רוצה בגרויות תסבול קצת מניאק
מה יש רק אנחנו נקרע תתחת 12 שנים
זובי
בנזונה אני בנובמבר מתגייס לצבא וככל הנראה אני יהיה קרבי למרות שמה זה אין לי זין לזה
Originally posted by Scorchio
ורועי
נוסעים לטראנס אנרג'י!
מילה!
___________________
.
Jun-20-2003 19:46
skelz
.:: b0o ::.
Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ
ואללה נגמרה השנה..
לסיום השנה הייתי מאחל לתיכון שלי שיקרוס.. ושיקרוס לאפר שלא ישאר ממנו זכר
וכמובן למנהלת שלי.. תתפטרי, את בלתי נסבלת
למערכת החינוך בישראל: אתם עלובים.. רק שתדעו