Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > over voetbal enzo: wat moeten we met het NL elftal?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arjoderoon
Daniëlle Addict



Registered: May 2001
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by New Wave
Ah, interessant topic.

Ik vind (mijn mening) het elftal de laatste tijd zeer belabberd spelen.
Ze winnen misschien wel maar er zit totaal geen pit meer in.
Van mij mogen al die ouwe knakkers der wel eens uut.
Er loopt zat spul rond wat zeer gemotiveerd is.
Het lijkt wel of al die ouwe internationals het als verplichtinkje zien en maar effe een balletje trappen.
Dit is echt geen team voor een EK.
Er moeten meer nieuwe gezichten in, meer vers en jong.

Kluivert mag er van mij uit, die gast raakt geen bal meer.
Vorige wedstrijd had hij 3 keer de bal tegen zijn teen gekregen en that was it.
De speler combinaties met Kluivert zijn bagger.
Er moeten 2 nieuwe frisse felle spitsen komen.
Het liefst 3.....mooi Ajax systeempje pakken met buitenspelers die extreem hard kunnen lopen.
Dit is gewoon flut...lijkt net een senioren team.
Davids vind ik nog wel passen, die blijft vel en gaat tot het randje....geen enkele middenvelder/spelverdeler die het in zijn hoofd haald om tijdens een halve finale (CL) flink hard te werken...al die andere kneuzen kijken wel uit..mietjes die bang zijn dat ze wellicht een rooie kaart halen en geen finale mogen spelen.....spelers met pit....dat missen we.....


precies wat ik dacht....en het klopt indd ook wel dat ze in voorrondes altijd belabberd spelen, maar zo'n wanvertoning als tegen moldavie dat kan gewoon echt niet... en nog even een vergelijking: wit rusland - nederland was 0-2 terwijl oostenrijk gewoon gehakt gemaakt heeft van wit rusland, in wit rusland... 0-5

onze profs zijn te verwend... en euhm seedorf mag van mij gaan knikkeren. heeft in het nederlands elftal nog niks gepresteerd en is het meest arrogant van allemaal.. optiefen die vent...

ow en over dat mooie voetbal.. ik ben gewoon liefhebber van mooi voetbal. kan mij eigenlijk niet schelen wie dat mooie voetbal laat zien. mooi voetbal: real madrid - ajax ergens in de jaren 90 toen ajax een staande ovatie kreeg van het madrid publiek en madrid op eigen bodem afgestraft werd.....


___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Jun-25-2003 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location:

quote:
Originally posted by franzelare
van mij mogen ze dat hele gevoetbal afschaffen, dat kost alleen maar geld en er komen alleen maar rellen van!


ja maar jij komt uit Enschede en daar hebben ze geen mooi voetbal.
geen wonder dat je dus niet van voetbal houdt

Old Post Jun-25-2003 16:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked



Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...

zo te zien hebben we hier weer een aantal potentiele bondscoaches...

wie voelt zich geroepen???


___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...

Old Post Jun-25-2003 16:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > over voetbal enzo: wat moeten we met het NL elftal?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpsy track to ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInner City - Good Life [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!