|
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah, interessant topic.
Ik vind (mijn mening) het elftal de laatste tijd zeer belabberd spelen.
Ze winnen misschien wel maar er zit totaal geen pit meer in.
Van mij mogen al die ouwe knakkers der wel eens uut.
Er loopt zat spul rond wat zeer gemotiveerd is.
Het lijkt wel of al die ouwe internationals het als verplichtinkje zien en maar effe een balletje trappen.
Dit is echt geen team voor een EK.
Er moeten meer nieuwe gezichten in, meer vers en jong.
Kluivert mag er van mij uit, die gast raakt geen bal meer.
Vorige wedstrijd had hij 3 keer de bal tegen zijn teen gekregen en that was it.
De speler combinaties met Kluivert zijn bagger.
Er moeten 2 nieuwe frisse felle spitsen komen.
Het liefst 3.....mooi Ajax systeempje pakken met buitenspelers die extreem hard kunnen lopen.
Dit is gewoon flut...lijkt net een senioren team.
Davids vind ik nog wel passen, die blijft vel en gaat tot het randje....geen enkele middenvelder/spelverdeler die het in zijn hoofd haald om tijdens een halve finale (CL) flink hard te werken...al die andere kneuzen kijken wel uit..mietjes die bang zijn dat ze wellicht een rooie kaart halen en geen finale mogen spelen.....spelers met pit....dat missen we..... |
precies wat ik dacht....en het klopt indd ook wel dat ze in voorrondes altijd belabberd spelen, maar zo'n wanvertoning als tegen moldavie dat kan gewoon echt niet... en nog even een vergelijking: wit rusland - nederland was 0-2 terwijl oostenrijk gewoon gehakt gemaakt heeft van wit rusland, in wit rusland... 0-5
onze profs zijn te verwend... en euhm seedorf mag van mij gaan knikkeren. heeft in het nederlands elftal nog niks gepresteerd en is het meest arrogant van allemaal.. optiefen die vent...
ow en over dat mooie voetbal.. ik ben gewoon liefhebber van mooi voetbal. kan mij eigenlijk niet schelen wie dat mooie voetbal laat zien. mooi voetbal: real madrid - ajax ergens in de jaren 90 toen ajax een staande ovatie kreeg van het madrid publiek en madrid op eigen bodem afgestraft werd.....
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
|