Armin is gewoon druk bezig, dus dan krijg je vanzelf veel threads!
Jun-23-2003 17:48
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Partyhardy!
We zullen wel eens zien wie er bij de volgende stemming de nummer 1 dj van de wereld gaat worden!
en de threads over Armin gaan over heerlijke trance muziek dus nooit téveel Armin-threads!
Denk eerder dat hij niet meer in de top 10 staat. Hoop het wel voor hem maar als hij ook niet op Ibiza draait dan kost hem dat zeker plaatsen en tevens wordt zijn cd helemaal niet goed ontvangen.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Persoonlijk vind ik armin als DJ highly overated, hij is een beetje een hitjes draaier. Jammer dat je nooit wat terrug zien van die vette progressive en techno uit het tweede uur van ASOT.
___________________
This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
Jun-23-2003 22:41
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Biohazard
Persoonlijk vind ik armin als DJ highly overated, hij is een beetje een hitjes draaier. Jammer dat je nooit wat terrug zien van die vette progressive en techno uit het tweede uur van ASOT.
Dit is wel waar ja. Want als ik dan kijk naar welke nummers zijn herkend uit zijn set van Asta zie ik dat er heel veel ook een maand geleden in de IT zijn gedraaid door hem. Zijn set van Koninginnedag was praktisch hetzelfde als op Qontact. Tevens zegt nu niemand wat dat hij Direct Dizko draaide en als Gielen dat doet wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Trouwens als Gielen zo'n set draait wordt er gezegd dat die goedkoop scoort met hitjes. Daarom bewijst dit maar weer dat bij Gielen altijd vooroordelen worden gemaakt maar hij is er vaak snel bij. vb RHCP - By the way (remix) werd hij ook op afgeschreven (iemand zei zelfs dat Cosmic Gate hem uitlachte daarvoor op TE) Maar nu hebben Marco V en Lucien Foort hem inmiddels ook gedraait in hun sets. Dus dan zijn die zeker ook schraal en goedkoop.
Maar waar het eigenlijk om gaat is dat Armin bijna identiek draait aan Gielen alleen wordt het van Armin de hemel ingeprezen en Gielen wordt de grond ingetrapt.
LET WEL: Ik vind Armin nog steeds TOP!! Maar ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik Gielen altijd graag zie.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by Remy D
Dit is wel waar ja. Want als ik dan kijk naar welke nummers zijn herkend uit zijn set van Asta zie ik dat er heel veel ook een maand geleden in de IT zijn gedraaid door hem. Zijn set van Koninginnedag was praktisch hetzelfde als op Qontact. Tevens zegt nu niemand wat dat hij Direct Dizko draaide en als Gielen dat doet wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Trouwens als Gielen zo'n set draait wordt er gezegd dat die goedkoop scoort met hitjes. Daarom bewijst dit maar weer dat bij Gielen altijd vooroordelen worden gemaakt maar hij is er vaak snel bij. vb RHCP - By the way (remix) werd hij ook op afgeschreven (iemand zei zelfs dat Cosmic Gate hem uitlachte daarvoor op TE) Maar nu hebben Marco V en Lucien Foort hem inmiddels ook gedraait in hun sets. Dus dan zijn die zeker ook schraal en goedkoop.
Maar waar het eigenlijk om gaat is dat Armin bijna identiek draait aan Gielen alleen wordt het van Armin de hemel ingeprezen en Gielen wordt de grond ingetrapt.
LET WEL: Ik vind Armin nog steeds TOP!! Maar ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik Gielen altijd graag zie.
giele is gewoon een hoerige belg
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jun-24-2003 09:11
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by Biohazard
Persoonlijk vind ik armin als DJ highly overated, hij is een beetje een hitjes draaier. Jammer dat je nooit wat terrug zien van die vette progressive en techno uit het tweede uur van ASOT.
Bennik t wel ietwat mee eens ja,hoewel als je verder niet veel hitjesdraaiers bezoekt hij wel een lekkere set neerzet moet ik zeggen.
Maar idd,ik zou ook graag wat van de andere meuk gecombineerd horen met de hitjes
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-24-2003 09:42
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands
Wat is julie defenitie van "hitjesdraaier".. ik snap het niet helemaal, en denk dat dit ook alleen maar geld voor minder dan 1% van het publiek op een feest.
Ik ga vaak naar feesten met een aantal mensen die ook naar trance luisteren, cd`s ervan kopen downloaden etc.. maar die kennen echt meer dan de helft van die nummers niet die bijv. door armin gedraaid worden.
Ik vind persoonlijk eigenlijk wel dat ie wat meer classics mag draaien op, zoals bijv. nummers van Bounderies of imagination.
tja en zoals iemand al opmerkte, armin is gewoon druk bezig.
Nieuw album, In a state of trance wat iedereen kent.
___________________
__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________
Last edited by Original on Jun-24-2003 at 11:23
Jun-24-2003 10:29
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Nou Johan Gielen wordt daar altijd door afgeschreven en Armin doet hetzelfde. Dus vraag maar aan Gielen haters hier wat ze met "hitjesdraaier" bedoelen.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Ik denk dat het er vooral aan ligt dat veel mensen zo verwend zijn met mp3. De nieuwste dingen liggen voor het oprapen en dan maakt het niet uit of het radiorips of full releases zijn. Bijna alles is te beluisteren.
Vette nummers, zoals Armin, Tiësto, Ferry enz. ze draaien, staan al snel in de top 10 van de mensen hier en iedereen draait ze binnen een paar weken al grijs. Wanneer je dan naar een feestje gaat en Armin (of Johan Gielen) draait een nummer dat misschien nog niet eens gereleased is dan wordt er al snel geroepen dat het een hitjesdraaier is, terwijl de overgrote meerderheid van het uitgaanspubliek dat nummer nog nooit gehoord heeft.
Daarnaast willen zowel Armin als Johan Gielen nog wel eens makkelijke scorende kauwgomballen nummers draaien en dan is het logisch dat ze hitjesdraaiers genoemd worden. Dat kan dus ook nog
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Jun-24-2003 11:34
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
jezus kneusjes united hier hoor.
niemand die door heeft dan ARMIN de HITS MAAKT!!!!, dat komt omdat hij ze played in ASOT
wat een geneuklul weer door een stel DWAZEN met een SPERMA in hun hoofd
ciao
___________________
I hate the global warming hoax
Jun-24-2003 13:06
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
niemand die door heeft dan ARMIN de HITS MAAKT!!!!, dat komt omdat hij ze played in ASOT
zoo wie heeft je dit ingefluisterd
en ff over Direct Dizko....
Armin draaide hem.. vond ik zwaaaaaaaar minder dat hij hem draaide.. MAAR!! hij was wel bezig met een 7 uur durende set en had ff een paar classics achter elkaar..
Gielen draaide deze plaat op HET trance feest van het jaar (qua line-up) terwijl hij ook maar 1 uur en 15 minuten mocht draaien...
Dan ben je voor mij toch echt een Gohan Jielen van de bovenste plank