Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin beetje te veel airplay?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

Armin is gewoon druk bezig, dus dan krijg je vanzelf veel threads!

Old Post Jun-23-2003 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
We zullen wel eens zien wie er bij de volgende stemming de nummer 1 dj van de wereld gaat worden!

en de threads over Armin gaan over heerlijke trance muziek dus nooit téveel Armin-threads!

Denk eerder dat hij niet meer in de top 10 staat. Hoop het wel voor hem maar als hij ook niet op Ibiza draait dan kost hem dat zeker plaatsen en tevens wordt zijn cd helemaal niet goed ontvangen.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-23-2003 17:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Lees net dat hij 6 uur draait in XL, kut dat het na DV is. Dus ik ga er niet heen.

Old Post Jun-23-2003 17:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

Persoonlijk vind ik armin als DJ highly overated, hij is een beetje een hitjes draaier. Jammer dat je nooit wat terrug zien van die vette progressive en techno uit het tweede uur van ASOT.

Old Post Jun-23-2003 22:41 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by Biohazard
Persoonlijk vind ik armin als DJ highly overated, hij is een beetje een hitjes draaier. Jammer dat je nooit wat terrug zien van die vette progressive en techno uit het tweede uur van ASOT.

Dit is wel waar ja. Want als ik dan kijk naar welke nummers zijn herkend uit zijn set van Asta zie ik dat er heel veel ook een maand geleden in de IT zijn gedraaid door hem. Zijn set van Koninginnedag was praktisch hetzelfde als op Qontact. Tevens zegt nu niemand wat dat hij Direct Dizko draaide en als Gielen dat doet wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Trouwens als Gielen zo'n set draait wordt er gezegd dat die goedkoop scoort met hitjes. Daarom bewijst dit maar weer dat bij Gielen altijd vooroordelen worden gemaakt maar hij is er vaak snel bij. vb RHCP - By the way (remix) werd hij ook op afgeschreven (iemand zei zelfs dat Cosmic Gate hem uitlachte daarvoor op TE) Maar nu hebben Marco V en Lucien Foort hem inmiddels ook gedraait in hun sets. Dus dan zijn die zeker ook schraal en goedkoop.

Maar waar het eigenlijk om gaat is dat Armin bijna identiek draait aan Gielen alleen wordt het van Armin de hemel ingeprezen en Gielen wordt de grond ingetrapt.

LET WEL: Ik vind Armin nog steeds TOP!! Maar ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik Gielen altijd graag zie.

Old Post Jun-24-2003 08:49  Netherlands
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Dit is wel waar ja. Want als ik dan kijk naar welke nummers zijn herkend uit zijn set van Asta zie ik dat er heel veel ook een maand geleden in de IT zijn gedraaid door hem. Zijn set van Koninginnedag was praktisch hetzelfde als op Qontact. Tevens zegt nu niemand wat dat hij Direct Dizko draaide en als Gielen dat doet wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Trouwens als Gielen zo'n set draait wordt er gezegd dat die goedkoop scoort met hitjes. Daarom bewijst dit maar weer dat bij Gielen altijd vooroordelen worden gemaakt maar hij is er vaak snel bij. vb RHCP - By the way (remix) werd hij ook op afgeschreven (iemand zei zelfs dat Cosmic Gate hem uitlachte daarvoor op TE) Maar nu hebben Marco V en Lucien Foort hem inmiddels ook gedraait in hun sets. Dus dan zijn die zeker ook schraal en goedkoop.

Maar waar het eigenlijk om gaat is dat Armin bijna identiek draait aan Gielen alleen wordt het van Armin de hemel ingeprezen en Gielen wordt de grond ingetrapt.

LET WEL: Ik vind Armin nog steeds TOP!! Maar ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik Gielen altijd graag zie.

giele is gewoon een hoerige belg

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jun-24-2003 09:11 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Biohazard

Bennik t wel ietwat mee eens ja,hoewel als je verder niet veel hitjesdraaiers bezoekt hij wel een lekkere set neerzet moet ik zeggen.

Maar idd,ik zou ook graag wat van de andere meuk gecombineerd horen met de hitjes

Old Post Jun-24-2003 09:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

Wat is julie defenitie van "hitjesdraaier".. ik snap het niet helemaal, en denk dat dit ook alleen maar geld voor minder dan 1% van het publiek op een feest.
Ik ga vaak naar feesten met een aantal mensen die ook naar trance luisteren, cd`s ervan kopen downloaden etc.. maar die kennen echt meer dan de helft van die nummers niet die bijv. door armin gedraaid worden.
Ik vind persoonlijk eigenlijk wel dat ie wat meer classics mag draaien op, zoals bijv. nummers van Bounderies of imagination.

tja en zoals iemand al opmerkte, armin is gewoon druk bezig.
Nieuw album, In a state of trance wat iedereen kent.

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Last edited by Original on Jun-24-2003 at 11:23

Old Post Jun-24-2003 10:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Nou Johan Gielen wordt daar altijd door afgeschreven en Armin doet hetzelfde. Dus vraag maar aan Gielen haters hier wat ze met "hitjesdraaier" bedoelen.

Old Post Jun-24-2003 10:57  Netherlands
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Ik denk dat het er vooral aan ligt dat veel mensen zo verwend zijn met mp3. De nieuwste dingen liggen voor het oprapen en dan maakt het niet uit of het radiorips of full releases zijn. Bijna alles is te beluisteren.

Vette nummers, zoals Armin, Tiësto, Ferry enz. ze draaien, staan al snel in de top 10 van de mensen hier en iedereen draait ze binnen een paar weken al grijs. Wanneer je dan naar een feestje gaat en Armin (of Johan Gielen) draait een nummer dat misschien nog niet eens gereleased is dan wordt er al snel geroepen dat het een hitjesdraaier is, terwijl de overgrote meerderheid van het uitgaanspubliek dat nummer nog nooit gehoord heeft.

Daarnaast willen zowel Armin als Johan Gielen nog wel eens makkelijke scorende kauwgomballen nummers draaien en dan is het logisch dat ze hitjesdraaiers genoemd worden. Dat kan dus ook nog

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jun-24-2003 11:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

jezus kneusjes united hier hoor.

niemand die door heeft dan ARMIN de HITS MAAKT!!!!, dat komt omdat hij ze played in ASOT

wat een geneuklul weer door een stel DWAZEN met een SPERMA in hun hoofd

ciao

Old Post Jun-24-2003 13:06 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

niemand die door heeft dan ARMIN de HITS MAAKT!!!!, dat komt omdat hij ze played in ASOT

zoo wie heeft je dit ingefluisterd

en ff over Direct Dizko....

Armin draaide hem.. vond ik zwaaaaaaaar minder dat hij hem draaide.. MAAR!! hij was wel bezig met een 7 uur durende set en had ff een paar classics achter elkaar..

Gielen draaide deze plaat op HET trance feest van het jaar (qua line-up) terwijl hij ook maar 1 uur en 15 minuten mocht draaien...
Dan ben je voor mij toch echt een Gohan Jielen van de bovenste plank

Zit dus toch wel verschil in dacht ik zo..

Last edited by tijs08 on Jun-24-2003 at 20:17

Old Post Jun-24-2003 14:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin beetje te veel airplay?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNo trance (summer music) [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tatana - "Crystal Minds" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:39.

Forum Rules: