Hmm, ik waardeer ze allebei als DJ en producer..Ik kies toch meer voor Tiesto eigenlijk dan voor Armin, maar dat heeft meer te maken dat ik Tiesto vaker heb zien draaien en ook meer producties van hem heb. Als de album sampler van 76 uit is vraag ik me af of ik daar ook nog na een jaar tijd nog nummers van draai. Van In My Memory draai ik regelmatig nog wat
Jun-23-2003 17:29
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Vind Tiesto beter. Armin kwam echt in de buurt, maar na TiC kan het toch echt even niet meer stuk. Tiesto heeft net dat beetje meer gevoel bij mij, bij Armin haak ik nog wel eens af.
Qua producties vind ik Tiesto over het algemeen ook sterker. Tiesto roeleert Armin dus
Jun-23-2003 17:34
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik heb ook voor tiesto gestemd
Jun-23-2003 17:37
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Ga Armin steeds mee waarderen de laatste tijd, maar ik ga toch nog steeds voor Tiesto.
Jun-23-2003 17:47
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Armin draaide super in de it een tijdje geleden, in mijn ogen 1 van zijn beste sets ooit van hem. Maar als ik dan afgelopen donderdag Tiesto weer zie in Panama, echt onbeschrijvelijk gewoon. Hij heeft iets over zich wat hem tot MAGIK maakt en daar komt Armin voorlopig nog lang niet in de buurt. Tevens vind ik dat Armin Tiesto vaak probeert na te doen. Om 1 vb te noemen: Tiesto maakt remix van Gatex, daarna kwam ineens de edit van Armin.
Dus dik oneens!!!
Kies ook nog steeds voor Tieske. Als ik moet kiezen tussen Tiesto @ Panama en Armin @ The Asta, dan kies ik ook voor de avond met Tijs. Dat neemt niet weg dat ik Armin vrijdag niet goed vond, ook super. Maar wat Remy-D al zei, Tiesto heeft nog steeds de MAGIK-touch.
Jun-23-2003 17:57
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Tiesto, gewoon heerlijk om hem bezig te zien. Betere producties ook vind ik
Als ik moest kiezen tussen een avondje Tiesto of Armin ga ik altijd voor Tijs!
Jun-23-2003 18:18
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
tiesto nog steeds, maar armin word beter, maar tiesto ook eigenlijk. vooral door "traffic" wint ie nu, die plaat gaat roeleren.
Jun-23-2003 18:23
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by Remy D
Hij heeft iets over zich wat hem tot MAGIK maakt en daar komt Armin voorlopig nog lang niet in de buurt.
Toen ik deze tread zag dacht ik precies dat, hij neemt je mee op een magik journey
Tiesto In Concert & Dutchdimension zijn dan ook mijn beste feesten.
Het is ook totaal anders als tiesto bijv. Urban Train draaid of een andere dj...zit een ander gevoel bij.
Ook vind ik "In My Memory" veel beter dan "76"
niet dat 76 slecht is maar IMM is gewoon een top album.
Dus Tiesto zeker Nr.1, Maar Armin staat ook zeker in mijn top5