Originally posted by WhiteRussian
Är också osäker på om jag ska gå... har extremt dåligt med pengar och har precis betalat semestern.
Så måste man köpa biljett till Sasha och Marco V också. Samt kanske Danny Howells.
Shit vad pengar det går...
Samma sak för mej. Jag har helt enkelt inte råd.
Jun-30-2003 09:25
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Måndag 7 juli Lucia-revival...
Johnny Boy & Antiloop-David
Terrassen: Henrik Tornberg (Sylvester)
Källaren: Envio & Mats Wurnell
Entré 100kr medlem, 120kr ej medlem
Går ju INTE att missa!!!
Jul-07-2003 18:26
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
"Marco V kommer att göra ett 4-timmarset (00-04), något mycket ovanligt på
svenska klubbar där de flesta gästdjs spelar ca 2-3 timmar max.
Eftersom vi fått väldigt mycket mejl från folk som ännu inte fyllt 20 så gör
vi ett undantag denna gång och sätter åldergränsen till 18 år. Du måste
självklart kunna styrka detta med giltigt leg. "