Registered: Apr 2001
ja leuk, maar dat is wel een hoop werk zeg als ik alles moet om gaan zetten, maar wel kewl bedacht
Jun-16-2001 16:04
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Ik ga even testen of ze ook op Winamp werken.
Maar ik zal waarschijnlijk toch wel de nieuwe mp3's die ik rip op dat nieuwe formaat doen.
Het staat nog wel in de kinderschoenen, maar ik denk dat tegen het einde van het jaar, deze compressietechniek ver ingeburgerd zal zijn.
Jun-16-2001 16:07
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Robvef Ik ga even testen of ze ook op Winamp werken.
Maar ik zal waarschijnlijk toch wel de nieuwe mp3's die ik rip op dat nieuwe formaat doen.
Het staat nog wel in de kinderschoenen, maar ik denk dat tegen het einde van het jaar, deze compressietechniek ver ingeburgerd zal zijn.
ja idd dat wordt het gewoon. Echt leuk. Live sets worden opeens ook een stuk kleiner dan zeg
Jun-16-2001 16:09
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Ik heb MP3pro ook getest.. en de 64k bitrate is duidelijk erop vooruitgegaan.. het is geen CD-kwaliteit.. maar begint er wel op te lijken. DJ Quicksilver - Ameno (Video Mix - wav = 35MB) is maar 1,6 MB in deze bitrate
Jammer dat de demo alleen in 64k kan encoden.. ik zou graag de hogere bitrates eens willen checken
Eerst maar even afwachten totdat winamp het gaat ondersteunen en de mp3-sites... dan is mp3 verleden tijd en is mp3-pro het
Sandman
Jun-16-2001 17:41
Origin X
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
Ik vindt de kwaliteit beduidend minder dan het originele nummer in bijvoorbeeld 128kb, oftewel het ZUIGT !!! Je hoeft nog niet eens goed te luisteren om het kwaliteits verschil te horen. velen zullen mij nu een zeikerd noemen, maar het is gewoon een feit.
Jun-16-2001 19:09
Dj Lex
Respect the Lex
haha je bent tot nu toe wel de enige ja. ik heb het nog niet getest om eerlijk te zijn
Jun-16-2001 19:31
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Ik heb het ook geprobeerd , met innocente ,en de kwaliteit is echt bagger van de nieuwe mp3,ik ben het dus helemaal met Origin X eens
Jun-17-2001 09:27
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE Ik heb het ook geprobeerd , met innocente ,en de kwaliteit is echt bagger van de nieuwe mp3,ik ben het dus helemaal met Origin X eens
hehe er zijn dus voor en tegen standers. Kijken of het dan wel echt zover komt dat over een jaar alles met deze techniek gecomprimeerd is
Jun-17-2001 10:52
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
ER zijn al langer ook andere mp3 technieken maar aangezien deze van de makers is van mp3?? toch??...