|
| quote: | Originally posted by Nook
Misschien als dat ps3 uitkomt (2005) dat alles gesmeerd loopt met veel spellen ala gt4, gta4, tekken 5, e.d. Das niet erg, want de ps3 speelt ps2 spellen af en waarschijnlijk ziet het er dan ook beter uit. had ergens gelezen dat ps online met de ps3, dezelfde spullen gebruikt als de ps2. maar ja, geruchten he we merken het vanzelf wel. |
Ja er komt een soort Playstation 2.5.. PSX heet 'ie (1e playstation werd ook zo genoemd maar nooit door sony zelf) en wordt een multimedia station, dvd-recorder, hard disk etc + ps2 erin. Heel uitgebreid allemaal en kan als vervanging van al je apparatuur m.u.v je TV gaan dienen.
Maar van de PS3 verwacht ik ook veel meer En backwards compatibility is alleen maar goed 
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hoorde ook dat Grand Turismo 4 online mogelijkheden gaat krijgen, das wel goed Maar voor shooters blijf ik lekker trouw aan me pc. Helemaal junkie aan Enemy Teritory. |
Ja voor shooters weet ik nog niet...mn pc is niet meer zo goed dat ie al de huidige spellen goed runt...kan wel een nieuwe videokaart gaan halen maar die kosten ongeveer evenveel als een nieuwe x-box..en daar komen (dankzij microsofts opkoopstrategie) ook de nieuwste shooters op (Doom 3, Half-Life 2)
|