Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ingen TA hub?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by RebeL9
alltså jag har inte fattat varför man använder DC
Finns ju bättre alternativ

har man tillräckligt med bra hubbar är dc bättre än vilket program som helst... det är antagligen därför folk använder det...

Old Post Jul-07-2003 08:20  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

Jag var nästan aldrig inne på EMC hubben..där fanns ju bara en massa tiësto, avb, pvd och sånt

använder soulseek till musik och dc++ till allt annat

Old Post Jul-07-2003 09:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by RebeL9
alltså jag har inte fattat varför man använder DC
Finns ju bättre alternativ

Precis vad ska man med DC till....När det finns så mycket bättre saker än de...

Old Post Jul-07-2003 09:30  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag skiter i att EMC hubben dör... fan rätt tycker jag för dom hjälpte fan aldrig mig... jag har massor att share:a

Oldo´s hubb däremot e de inga problem med, har riktigt bra kontakt med han och har även vart OP där...

Man hittar det man vill men ofta har folk upptagna slots eller kassa uppkopplingar men de e bara låta det stå å gå så kommer det hem till slut

Old Post Jul-07-2003 10:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by XLA
Slå upp min kompis "olleman". Det var han som lät mig använda sin användare. Jag har postat betydligt mer än honom
Så ja, jag tycker att det var kasst. Själva hubben var iofs grym, men den detaljen gillade jag inte alls. Startar jag TA hub så blir den kanske för SweTAs only från början men vafasen liksom, krav på att man ska posta <överdrift>40 inlägg om dagen är lite väl hårda IMO.

mjo, men anledningen e ju för att det inte ska komma en massa medlemmar hit till TA bara för att få tillgång till hubben.

har sett hur många poster som helst av dem som har kommit hit och frågat i sin första post varför dem inte får tillgång till den etc....

Old Post Jul-07-2003 13:41  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Hubber kommer inte att dö! Swamper har räddat den

Old Post Jul-07-2003 17:23  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

det var jätte synd

Old Post Jul-07-2003 19:43  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
lag en svensk/nordisk en da vel...!

Old Post Jul-07-2003 21:12 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ingen TA hub?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Future Sound of London - Cascade (Shortform) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:31.

Forum Rules: