Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verbod op hardcore in Zandvoort
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mantisnl
luuk maes



Registered: Jul 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Blik
ik vind het belachelijk, stel je voor dat er een keer gevochten bij een trancefeest en dat voortaan trance verboden word, dat zou iedereen toch ook belachelijk vinden?

Waarom is het bij hardcore dan opeens wel ok?


omdat t bij hardcore wel heel vaak t geval is


___________________
www.luukmaes.tk

Old Post Jul-08-2003 17:35 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.



Registered: Sep 2001
Location: Netherlands

quote:
Originally posted by mantisnl
omdat t bij hardcore wel heel vaak t geval is


ja ok maar bij hardcore komt het vaker voor omdat je je de hele tijd staat te hakkuh dat je een pilletje gebruikt hoewel ik het zelf nooit zou doen je zo ook wat agressiefer word niet dat ik het hiermee goedpraat ik vind het nergens op slaan en het verziekt gewoon alles maar ik vind het gewoon nergens op slaan dat hardcore verboden word en andere feesten niet
denk eens over metal, een pit hoevaak word daar 'gevochten' ?????


___________________

.

Old Post Jul-08-2003 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes



Registered: Jul 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by arj1o1
ja ok maar bij hardcore komt het vaker voor omdat je je de hele tijd staat te hakkuh dat je een pilletje gebruikt hoewel ik het zelf nooit zou doen je zo ook wat agressiefer word niet dat ik het hiermee goedpraat ik vind het nergens op slaan en het verziekt gewoon alles maar ik vind het gewoon nergens op slaan dat hardcore verboden word en andere feesten niet
denk eens over metal, een pit hoevaak word daar 'gevochten' ?????


bij hardcore komt t ook vaak zat voor dat er groepen gabbers buiten staan te met knuppels en dergelijke wapens, gewoon te wachten tot er wat te vechten valt, en t dus ook uitlokken.
tuurlijk, dit kan ook door pillen ed. komen maar er zijn ook mensen van hier uit de buurt naar parties geweest puur alleen maar om te vechten.

en dat met die pit`s, daar wordt meestal vriendschappelijk gevochten, niet om de ruzie, maar meer omdat t bij die stijl muziek hoort.
kijk maar eens naar pinkpop: er worden daar ook flink wat moshpit`s gehouden, en toch staat t festival bekend om de goeie sfeer die er hangt

ik hoop daarom echt dat die gabbers die alleen uit zijn op vechten eens goed na gaan denken over wat ze allemaal wel niet verpesten voor de rest van de groep, die alleen naar feesten gaan om de muziek en de sfeer. want daarvoor worden feesten ook georganiseerd, en niet om ruzie uit te lokken.

*zucht*


___________________
www.luukmaes.tk

Old Post Jul-08-2003 19:00 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.



Registered: Sep 2001
Location: Netherlands

quote:
Originally posted by mantisnl
bij hardcore komt t ook vaak zat voor dat er groepen gabbers buiten staan te met knuppels en dergelijke wapens, gewoon te wachten tot er wat te vechten valt, en t dus ook uitlokken.
tuurlijk, dit kan ook door pillen ed. komen maar er zijn ook mensen van hier uit de buurt naar parties geweest puur alleen maar om te vechten.

en dat met die pit`s, daar wordt meestal vriendschappelijk gevochten, niet om de ruzie, maar meer omdat t bij die stijl muziek hoort.
kijk maar eens naar pinkpop: er worden daar ook flink wat moshpit`s gehouden, en toch staat t festival bekend om de goeie sfeer die er hangt

ik hoop daarom echt dat die gabbers die alleen uit zijn op vechten eens goed na gaan denken over wat ze allemaal wel niet verpesten voor de rest van de groep, die alleen naar feesten gaan om de muziek en de sfeer. want daarvoor worden feesten ook georganiseerd, en niet om ruzie uit te lokken.

*zucht*



daar kan ik me toch zo boos over maken mensen die gewoon komen om ruzies uit te lokken. is dat leuk ofzo ga dan naar een massale freefight party ofzo weet ik veel maar ga niet met z'n 10en eenn of twee mensen aanvallen


___________________

.

Old Post Jul-08-2003 19:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict



Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)

quote:
Originally posted by arj1o1
daar kan ik me toch zo boos over maken mensen die gewoon komen om ruzies uit te lokken. is dat leuk ofzo ga dan naar een massale freefight party ofzo weet ik veel maar ga niet met z'n 10en eenn of twee mensen aanvallen


En dat is nou juist het interessante voor die lui. Het heeft voor hen weinig zin om naar een freefight te gaan, omdat ze daar finaal in elkaar geslagen worden.

Doe je het gewoon in het openbaar op bijvoorbeeld een gratis festival dan kom je de gewone burgerman tegen en die is nou eenmaal sneller bang voor een kale kop/bomberjack/kisten. Het gaat die kale kop erom om agressief over te komen waardoor hij indruk maakt en de 'man' is bij z'n vrienden en voor zichzelf.

Lekker triest inderdaad, maar zo werkt het en dat voorkom je denk ik niet door hardcore te verbieden. Die lui komen toch wel. Dan nemen ze hun eigen muziek wel mee.


___________________

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jul-08-2003 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Acidophilus
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Amsterdamned

Ik heb totaal andere ervaringen aan die ouwe haardkoor tijd...

Ik heb veel vaker ruzies en vechtpartijen meegemaakt tijdens trancepartys, dan bij gabberfeesten. De sfeer vind ik prettiger daar, maar naar de muziek kan ik echt niet lang meer luisteren.

Op TiC en Qontact bijvoorbeeld had ik uiteraard weer eens ruzie met een paar Noord-Afrikanen die als idioten door mensen aan het beuken waren in de hoop dat er reacties vielen. De meeste negeerden hun, maar ik kan er echt niet tegen...

Gelukkig verandert de sfeer weer een beetje in een prettiger danceklimaat. tZal wel met de temperatuur te maken hebben...

Old Post Jul-15-2003 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Acidophilus Click here to Send Acidophilus a Private Message Add Acidophilus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Dat tuig mag zich helemaal geen gabber noemen.

Gabber... in de tijd van de Energyhal, Sporthallen Zuid, Multigroove, Vechtsebanen waren er bijna nooit vechtpartijen. En dan alleen om een gabberwijffie, nooit om voetbal. Dat gezeik begon pas in 1996, met als triest hoogepunt de Ajax-Feyenoord rellen in maart 1997.

Paul en Rob waren vroeger meer dan welkom in Amsterdam, terwijl Dano in Rotterdam erg populair was. Racisme? Kijk eens goed naar de oude Hellraiser videos: heel veel zwarte gabbers.

In 1997 kwamen de zwabbers de scene verpesten: neo-nazi's, meelopers whatever. Die hele scene van nu daar wil ik niet eens van weten.

Gabbers zijn alle jongeren/ouderen die in de periode 1991 - 1996 vol in de scene zaten. Die het echte 'Gabbergevoel' kennen. Die gasten in Z'voort zijn gewoon sukkels. Ik denk ook niet dat vele van hun Houseqlassics of Multigroove bezoeken, want daar wordt dit soort gedrag niet getolereerd door de 'oude' generatie.

Ik houd mijn hart vast voor Thunderdome, alhoewel we er in de oldschool zaal wel weinig last van zullen hebben. Voor de rest zoeken ze het maar uit...

Old Post Jul-15-2003 20:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK



Registered: Feb 2003
Location: Almere

maarja, wat doe je dr aan..

helaas heb je dat soort types overal, en dan bedoel ik niet alleen op feesten maar echt overal zijn wel mensen die t voor anderen verNEUKEN

Old Post Jul-15-2003 23:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.



Registered: Sep 2001
Location: Netherlands

quote:
Originally posted by jploveparade
Dat tuig mag zich helemaal geen gabber noemen.

Gabber... in de tijd van de Energyhal, Sporthallen Zuid, Multigroove, Vechtsebanen waren er bijna nooit vechtpartijen. En dan alleen om een gabberwijffie, nooit om voetbal. Dat gezeik begon pas in 1996, met als triest hoogepunt de Ajax-Feyenoord rellen in maart 1997.

Paul en Rob waren vroeger meer dan welkom in Amsterdam, terwijl Dano in Rotterdam erg populair was. Racisme? Kijk eens goed naar de oude Hellraiser videos: heel veel zwarte gabbers.

In 1997 kwamen de zwabbers de scene verpesten: neo-nazi's, meelopers whatever. Die hele scene van nu daar wil ik niet eens van weten.

Gabbers zijn alle jongeren/ouderen die in de periode 1991 - 1996 vol in de scene zaten. Die het echte 'Gabbergevoel' kennen. Die gasten in Z'voort zijn gewoon sukkels. Ik denk ook niet dat vele van hun Houseqlassics of Multigroove bezoeken, want daar wordt dit soort gedrag niet getolereerd door de 'oude' generatie.

Ik houd mijn hart vast voor Thunderdome, alhoewel we er in de oldschool zaal wel weinig last van zullen hebben. Voor de rest zoeken ze het maar uit...


die gasten in zandvoort waar dan ook hardstylers, want deepack draaide op dat moment


___________________

.

Old Post Jul-16-2003 06:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Acidophilus
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Amsterdamned

Kop in het Haarlems Dagblad vandaag:

"Warmte en agressie gaan hand-in-hand"

Hoop niet dat een Feyeand dat geschreven heeft...

Old Post Jul-16-2003 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Acidophilus Click here to Send Acidophilus a Private Message Add Acidophilus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

Ik vind het triest dat het zover heeft moeten komen dat het verboden moet worden!

Het is niet alleen een probleem bij gabber/hardcore maar de hele maatschappij verhard.
Ik denk dat er in de buurt van zandoort gewoon een groep hardcore liefhebber zit dat niet voor de muziek komt

ik ga in twente wel eens naar hardcore feesten (OSM) en daar zit op 500 man 1 portier op zijn krukkie een peukie te roken de hele avond.
Die heeft echt geen reet te doen, er gebeurd gewoon nooit iets ergers dan een glas bier dat per ongeluk van een tafel valt!

maarja zo zijn er maar weinig feesten


___________________


Ga eens dood!

Old Post Jul-16-2003 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verbod op hardcore in Zandvoort
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback(Sample Inside) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackColin McNeil - "Cloudscience" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:57.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!