|
| quote: | Originally posted by arj1o1
ja ok maar bij hardcore komt het vaker voor omdat je je de hele tijd staat te hakkuh dat je een pilletje gebruikt hoewel ik het zelf nooit zou doen je zo ook wat agressiefer word niet dat ik het hiermee goedpraat ik vind het nergens op slaan en het verziekt gewoon alles maar ik vind het gewoon nergens op slaan dat hardcore verboden word en andere feesten niet
denk eens over metal, een pit hoevaak word daar 'gevochten' ????? |
bij hardcore komt t ook vaak zat voor dat er groepen gabbers buiten staan te met knuppels en dergelijke wapens, gewoon te wachten tot er wat te vechten valt, en t dus ook uitlokken.
tuurlijk, dit kan ook door pillen ed. komen maar er zijn ook mensen van hier uit de buurt naar parties geweest puur alleen maar om te vechten.
en dat met die pit`s, daar wordt meestal vriendschappelijk gevochten, niet om de ruzie, maar meer omdat t bij die stijl muziek hoort.
kijk maar eens naar pinkpop: er worden daar ook flink wat moshpit`s gehouden, en toch staat t festival bekend om de goeie sfeer die er hangt
ik hoop daarom echt dat die gabbers die alleen uit zijn op vechten eens goed na gaan denken over wat ze allemaal wel niet verpesten voor de rest van de groep, die alleen naar feesten gaan om de muziek en de sfeer. want daarvoor worden feesten ook georganiseerd, en niet om ruzie uit te lokken.
*zucht*