nou dat is hier dan weer het probleem (flevoland) dr zijn hier geen strandtenten waar geld te verdienen valt. jammer genoeg, k heb ook al verschillende koeriersdiensten aangeschreven voor werk. misschien dat daar iets bij zit. kassen heb ik hier ook nog niet gezien..
al die uitzendbureaus online hebben ook alleen maar werk voor fulltimers of voor mensen die in de buurt van de randstad wonen.. erg irritant. ik hoop nog wel iets te vinden, maar het is voor het vakantiewerk ook maar voor korte tijd, daarna moet ik weer aan de studie enzo en kan ik alleen in het weekend maar werken...
komend seizoen maar een baantje achter de bar zoeken ergens....
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Jul-10-2003 16:32
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
ik ga maar weer 3 weken orderpicken
Jul-11-2003 05:59
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Toppen knippen LOL Er waren ergens 20 illegalen opgepakt die de hele dag toppen aan het knippen waren
En Switch, in je mand Ik stink niet (meer), jij woont nog in Overijssel
Maar ik deed het voor het geld in eerste instantie ja. Maar het is echt relaxed werk hoor. Lekker buiten, beetje dom rondlopen. Aardige collega's! En je moet sowieso 2x per dag je bak legen, dus dat is ook 2x een uur niets doen! Toen ik 18 was kreeg ik 16 piek per uur.
Nu heeft ikke een veel beter baantje
Jul-11-2003 08:13
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Re: vakantie werk gezocht
quote:
Originally posted by arjoderoon
dacht ik deze zomer mooi flink te kunnen verdienen bij de plaatselijke super, gaat het daar nu zo slecht dat er bijna niks te doen is. dus nu kunnen ze bijna geen uren inzetten en ik verdien niks... heb bij uitzendbureau's geinformeerd, maar daar is niks geen vakantiewerk te vinden... dus de vraag: weten jullie leuke baantjes of plekken waar misschien iets te vinden zou zijn???
websites enzo... zoiets als studentenwerk.nl (die heeft ook niks maar goed)
ik werk ook regelmatig via studentenwerk, en zou als ik zou willen 7 dagen per week kunnen werken daarzo. Dus snap je probleem niet
ik is weer van mn vakantiebaan af; heb 3 weken bij een logistiek bedrijf gewerkt, leuk werk, leuke collega's, maar ben blij dat ik voorlopig nog studeer..
Jul-14-2003 09:12
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
vandaag beginnen met orderpicken aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah