|
| quote: | Originally posted by Connector
Tycker att Kai skulle ha avslutat sensation, han är ju grym som fan. Men men, darkraver var ju inte helt fel heller |
Nej då vore ordningen helt fel..
Jag tycker att Kai skulle ha spinnat före Luna, följd av Dana och Darkraver. Då var det en riktigt 'build-up'
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|