Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V@Monday Bar ikväll! 18 år
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001
Satan (eek!)

AS THE RUSH COMES!

Sammanfattar ganska bra min kväll, grymt ös var det. Ni som inte var där missade en milstolpe i Sveriges klubbhistoria, precis så bra var det!

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Jul-15-2003 03:29  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Mmmmmmmmmmmm skulle tro det =))) var ett utav dom bästa spelningarna Marco spelade på Gorgeous när jag var där ibland är hans spelningar mycket bättre än vissa andra stora trancedj's....

Old Post Jul-15-2003 06:49  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Faaaaan vad bra det var!!! Träningsvärk i benen i dag.

Fook 'em...

Old Post Jul-15-2003 11:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

fyfan.. vilket drag.. Bästa låtarna på kvällen som fick mig att tappa all kontroll var motorcycle - as the rush comes (sweeping strings remix), jens - loops and things (marco v remix), Solarcoaster - Urban Shakedown, MArco V - C del mp3 och sista låten som var Ricky Forbis - No regular...eller vänta nu glömde jag ju Café del mar... och push - universal nation - nä det finns för många bra låtar för att säga vilka osm va bäst... marco v dödade oss sista timmen... det som var innan var bara uppvärmning

var lite osäker på om whiterussian var wgiterussian men när steve dök upp där bredvid honom så var det ju glasklart att han var han så sprang man fram o hälsa. hehe kul att lonne kände igen mig! vi dansade lite till Urban Shakedown som vi båda verkade gilla lika mycket..

Fler sånna här kvällar skadar inte!

Old Post Jul-15-2003 12:31  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Bäst tyckte jag var att han spelade både Strange World och Universial Nation. Tyckte för övrigt att det var ett väldigt välkonstruerat set och en trevlig kväll även om det var lite väl mycket folk för att vara på den strandade finlandsfärjan..

Old Post Jul-15-2003 15:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Grym kväll. ! Enda träningsverken jag har, är väl käkarna !

Kort tracklist av vad jag kommer ihåg.

Push-Universal Nation
Push Strangeworld ( Magikal Remake )
Plastic Boy-Nighthawks
Energy 52 Cafe Del Mar ( Marco V Mix )
Coldplay- Clocks ( Marco V bootleg )
Marco V-Tolerance
Marco V- C del
Solarfactor-Urban Shakedown
Igor S- Boomerang ( Igor S mix )
Cave-Street Carnival

Allt jag kommer på atm !

Grym dag, grym kväll....tack till mina grabbar...

Old Post Jul-16-2003 00:14  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

käkarna?

Old Post Jul-16-2003 00:45  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

kan lägga till några låtar (för er som vill tanka ned lite minnen):

DJ Tiësto - Traffic den rockar!
Jens - Loops & Things (marco V Remix)
Holden & Thompson - Nothing (Hiver & Hammer remix)
Motorcycle - As the rush comes (Sweeping strings remix)
Orange 3 - In your eyes (red mix)
Paris & Healey - Ripped fet som fan
Ricky Forbis - No regular
Size DDD - Nobody Listens To Techno

Last edited by zamson on Jul-16-2003 at 11:33

Old Post Jul-16-2003 00:53  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

quote:
Originally posted by staz
käkarna?

antigen fick han en box eller så lurade han till sig en flicka :P

Old Post Jul-16-2003 01:02  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by zamson
antigen fick han en box eller så lurade han till sig en flicka :P

Ett tredje alternativ kan vara det att han (precis som jag) nynnar med i alla låtarna när han dansar. Klart krampframkallande i käkarna.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jul-16-2003 10:19  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Eller så har dopamin och seratonin-halterna varit på en mycket högre nivå än vanligt,

Tuggummi, Lonne, tuggummi!

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Jul-16-2003 10:26  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

jo kan ju vara nåt av ovanstående också :P

men lonne du får ju säga varför du hade ont

Old Post Jul-16-2003 11:04  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V@Monday Bar ikväll! 18 år
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTiefschwarz - Water [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJamie Wamie - Pianotight (Gold Ryan Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:04.

Forum Rules: