hmm.. jag tycker mest synd om pappan, tänk er hur pinsamt det måste vara att sparka sin egen son i tv eller om det nu är någon annans son. jävligt pinsamt.
påtal om pinsamma grejer, jag tittade på tv för nått år sedan (duh) och bläddrade förbi "fråga olle" och fastnade för nått som en tittare berättade som hadde hänt. Hon och hennes pojkvän hadde gått hem till hennes lägenhet och hon fyllde år den dagen. när de kom hem så hadde de sex och de körde doggy style. rätt som det är så ramlade en kastrull eller nått i köket. (sånna där lägenheter är ju så små, tar ju bara 2 sek att krypa till käketliksom) så hon kröp till köksdörren medans han körde henne. hon öppnade dörren och där står hela familjen "GRATTIS"....
om jag varit pojkvännen hadde jag nog alldrig velat träffa den famlijen igen 
___________________
http://www.advantico.se
|