Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by dj_revive_
Tyckte att Energy 2002 i Zürich var jävligt bra. Inte perfekt men nästan. Kommer inte ihåg alla som spelade men..... DJ Energy, DJ Tatana, DJ Snowman, Mind-X, Marco V, Rank 1, Max B. Grant, Kai Tracid, ATB och Ian van Dahl live....... det var riktigt trevligt.
låter grymt... men trance energy hålls i holland såvitt jag vet, och inte i _schweiz_ (oops hade skrivit österrike tidigare)
Last edited by staz on Jul-20-2003 at 13:09
Jul-19-2003 12:33
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Godskitchen Global Gathering,
Just det, ska juh dit i år också...
7 dagar kvar...
Nästa år ska jeg med dig på det här.. .Sa du inte när vi sågs på Marco V spelningen att du fan kommer åka på Godskitchen Global Gathering tills du inte kan stå på benen längre Jag kanske e med på det sen men fan, när beben inte håller finns det ju alltid permobil eller rullator att ta till...
en stor undervattensläggning i medelhavet typ, och där inne har man stage och crowd area, så massa ljus som reflekteras i vatten och aahhh va fett
22: James Holden & Satoshi Tomiie
00: Armin Van Buuren
02: Ferry Corsten
04: Biosphere (ambient) & Marco V. Live/DJ OMG
06-08: John Digweed & Sasha (Afterhours)
Jul-19-2003 13:55
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nästa år ska jeg med dig på det här.. .Sa du inte när vi sågs på Marco V spelningen att du fan kommer åka på Godskitchen Global Gathering tills du inte kan stå på benen längre Jag kanske e med på det sen men fan, när beben inte håller finns det ju alltid permobil eller rullator att ta till...
Du är välkommen att haka på Steve,
Kostar skjortan, särskilt om man är arbetslös, men jag lever lätt på vatten och bröd i några månader efter det här,
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Jul-19-2003 14:08
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Du är välkommen att haka på Steve,
Kostar skjortan, särskilt om man är arbetslös, men jag lever lätt på vatten och bröd i några månader efter det här,
jo ioförsig men man kan ju oxo skaffa ett job
Jul-19-2003 16:10
chjo
Shiva Trancer
Registered: May 2003
Paul van Dyk vs. DJ Tiesto (back to back) 8 hour concert.
O givetvis får jag välja alla låtar
Ska vara på en arena som tar 50-60 tusan, frampå morgonkvisten skall man kunna öppna hela taket o släppa in solen..
Jul-20-2003 20:23
dj_revive_
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by staz
låter grymt... men trance energy hålls i holland såvitt jag vet, och inte i _schweiz_ (oops hade skrivit österrike tidigare)