|
qua line up ga ik toch voor antwerp is burning. armin, en cor weegt zeker niet op tegen armin, marco & Mike. Live-acts mogen ze van mij gerust laten.
Boestoen was vorige keer nie slecht, toch die paar nummers niet die ik hem hoorde draaien.
antwerp is burning ga ik dus zeker, 16 jaar illusion misschien
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|