|
Nu har inte jag läst alla poster (bakis) men iaf jag kör min webradio för jämnan, i princip är den online lika ofta som min FTP... händer att jag kör Connector aka. Mr Lehtos set...
Jag har funderat många gånger på att köra teman för att uppmärksamma våra egna DJs...
Jag sitter för övrigt på BBB = 10Mbit och "sänder" på 112kbps
Bara haka på å lyssna... ingen jobbig reklam, jag lovar 
http://tranz.mine.nu:8000
___________________
www.Steveheden.se
|