-CosmicFire-
Craiser Man

Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אם יש בכחול, בדוגמת סמל
ILTA
אני קונה |
זה הבעיה
כחולים לוקחים הרבה מתח ואז אי אפשר לחבר אותם ליו אס בי רגיל חיבים חיבור מולקס למחשב וזה ממש בעיה צריך לפתוח את כל המחשב והכל בלאגן...
אפשר לעשות כחול אבל רק עם לד אחד וזה לא יאיר ממש חזק למרות שהלדים הכחולים הם הכי חזקים שיש
___________________
|
|