Monday Bar/ Ministry of Sound
Lucia Cruise - snart släpps
biljetterna!
Vi sitter och pillar ihop en riktigt trevlig lineup med en del
överraskningar.
I slutet på september släpps bokningarna och lineup, men se till att
markera 11-12 december (torsdag-fredag) i din almanacka redan nu.
M/S Silja Festival avgår kl 19.30 torsdag kväll och återkommer 18.30
fredag kväll.. sen väntar efterfest! I helgen åker vi en sväng med båten
och börjar planera vad vi ska hitta på ombord denna gång...
fan va kul det hade varit... men jag har ju en del problem tyvärr :/
för det första... ingen att åka med vilket inte e något problem kanske egentligen....
men sen till dem stora problem... jag har inget jobb ännu vilket = inga pengar.. men förhoppningsviss så ska jag la ha något tills dess iallafall.. så jag kanske har pengar.. vem vet, vem vet...
men sen eftersom man precis har fixat jobb isåfall typ så kanske det e svårt att få ledigt :/
och när man vet allt detta så e la det ganska så försent med att fixa biljett... hmmm...
Sep-05-2003 12:09
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
fan jag vill verkligen med..ska göra mitt bästa
tänker inte låta dig skryta om att du varit där utan mig en gång till Steve
Sep-05-2003 12:14
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
jag ska med.
Sep-05-2003 12:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by dbl
fan va kul det hade varit... men jag har ju en del problem tyvärr :/
för det första... ingen att åka med vilket inte e något problem kanske egentligen....
men sen till dem stora problem... jag har inget jobb ännu vilket = inga pengar.. men förhoppningsviss så ska jag la ha något tills dess iallafall.. så jag kanske har pengar.. vem vet, vem vet...
men sen eftersom man precis har fixat jobb isåfall typ så kanske det e svårt att få ledigt :/
och när man vet allt detta så e la det ganska så försent med att fixa biljett... hmmm...
OKej från och med nu förbjuder jag alla på detta forum att säga att dom nte kan åka med för dom har ingen att åka med NI HAR JU MIG och alla andra här Knasbollar
Lägg undan en hundring i månaden så har du råd när det är dags att betala, bara för att man bokar man behöver du inte betala på en gång
quote:
Originally posted by mindshooter
fan jag vill verkligen med..ska göra mitt bästa
tänker inte låta dig skryta om att du varit där utan mig en gång till Steve
Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!
Registered: Aug 2003
Fan också vad grejer det känns som om man missar bara för att man inte är 18 än *snyft* 17 är det mest betydelselösa numret jag vet
Sep-05-2003 15:13
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
OKej från och med nu förbjuder jag alla på detta forum att säga att dom nte kan åka med för dom har ingen att åka med NI HAR JU MIG och alla andra här Knasbollar
Lägg undan en hundring i månaden så har du råd när det är dags att betala, bara för att man bokar man behöver du inte betala på en gång
Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!
Efterfest hos mig på fredagen !!!
hehehehe... va ju därför jag skrev att det inte e något problem egentligen
vilka hundralappar??? har ju inga :/
eller hmm... har ju typ 600:- i mynt här hemma.. men det lär ju inte räcka för jag måste ju komma till båten också... life is a bitch sometimes
Sep-05-2003 15:48
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gör allt! jag gör allt! kommer gräva ner mig själv om jag inte kommer med...
Sep-05-2003 16:54
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag gör allt! jag gör allt! kommer gräva ner mig själv om jag inte kommer med...
*ger mind en spade*
Sep-06-2003 00:12
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jag tänkte gå händerlserna i förväg och ge er alla en ordentlig lektion i Finska fraser som kan vara nyttiga att lära sig...
Ta en titt på dessa och lär dom flesta iaf. utantill
Tex kan Hirviö, hirvi, hirvittä ! vara bra att lära sig