Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Saxat ur Monday Bars nyhetsmail

Monday Bar/ Ministry of Sound
Lucia Cruise - snart släpps
biljetterna!
Vi sitter och pillar ihop en riktigt trevlig lineup med en del
överraskningar.
I slutet på september släpps bokningarna och lineup, men se till att
markera 11-12 december (torsdag-fredag) i din almanacka redan nu.
M/S Silja Festival avgår kl 19.30 torsdag kväll och återkommer 18.30
fredag kväll.. sen väntar efterfest! I helgen åker vi en sväng med båten
och börjar planera vad vi ska hitta på ombord denna gång...

Vi ses ombord // Steve me Lloyden

Old Post Sep-05-2003 10:22  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

fan va kul det hade varit... men jag har ju en del problem tyvärr :/
för det första... ingen att åka med vilket inte e något problem kanske egentligen....
men sen till dem stora problem... jag har inget jobb ännu vilket = inga pengar.. men förhoppningsviss så ska jag la ha något tills dess iallafall.. så jag kanske har pengar.. vem vet, vem vet...

men sen eftersom man precis har fixat jobb isåfall typ så kanske det e svårt att få ledigt :/

och när man vet allt detta så e la det ganska så försent med att fixa biljett... hmmm...

Old Post Sep-05-2003 12:09  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

fan jag vill verkligen med..ska göra mitt bästa

tänker inte låta dig skryta om att du varit där utan mig en gång till Steve

Old Post Sep-05-2003 12:14 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jag ska med.

Old Post Sep-05-2003 12:38 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by dbl
fan va kul det hade varit... men jag har ju en del problem tyvärr :/
för det första... ingen att åka med vilket inte e något problem kanske egentligen....
men sen till dem stora problem... jag har inget jobb ännu vilket = inga pengar.. men förhoppningsviss så ska jag la ha något tills dess iallafall.. så jag kanske har pengar.. vem vet, vem vet...

men sen eftersom man precis har fixat jobb isåfall typ så kanske det e svårt att få ledigt :/

och när man vet allt detta så e la det ganska så försent med att fixa biljett... hmmm...

OKej från och med nu förbjuder jag alla på detta forum att säga att dom nte kan åka med för dom har ingen att åka med NI HAR JU MIG och alla andra här Knasbollar

Lägg undan en hundring i månaden så har du råd när det är dags att betala, bara för att man bokar man behöver du inte betala på en gång

quote:
Originally posted by mindshooter
fan jag vill verkligen med..ska göra mitt bästa

tänker inte låta dig skryta om att du varit där utan mig en gång till Steve

Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!

Efterfest hos mig på fredagen !!!

Old Post Sep-05-2003 14:00  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003
Sad

Fan också vad grejer det känns som om man missar bara för att man inte är 18 än *snyft* 17 är det mest betydelselösa numret jag vet

Old Post Sep-05-2003 15:13  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
OKej från och med nu förbjuder jag alla på detta forum att säga att dom nte kan åka med för dom har ingen att åka med NI HAR JU MIG och alla andra här Knasbollar

Lägg undan en hundring i månaden så har du råd när det är dags att betala, bara för att man bokar man behöver du inte betala på en gång

Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!

Efterfest hos mig på fredagen !!!

hehehehe... va ju därför jag skrev att det inte e något problem egentligen

vilka hundralappar??? har ju inga :/
eller hmm... har ju typ 600:- i mynt här hemma.. men det lär ju inte räcka för jag måste ju komma till båten också... life is a bitch sometimes

Old Post Sep-05-2003 15:48  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Jag gör allt! jag gör allt! kommer gräva ner mig själv om jag inte kommer med...

Old Post Sep-05-2003 16:54 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by mindshooter
Jag gör allt! jag gör allt! kommer gräva ner mig själv om jag inte kommer med...

*ger mind en spade*

Old Post Sep-06-2003 00:12  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Jag tänkte gå händerlserna i förväg och ge er alla en ordentlig lektion i Finska fraser som kan vara nyttiga att lära sig...

Ta en titt på dessa och lär dom flesta iaf. utantill

Tex kan Hirviö, hirvi, hirvittä ! vara bra att lära sig

http://hem.passagen.se/razta/finska.html

Old Post Sep-06-2003 17:06  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Ni som inte åker med missar en sån superrolig fest!!!
Jag tar ledigt från jobbet redan nu!! INGET stoppar mig från kryssen!!!

Old Post Sep-08-2003 08:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

jag ska med, ska iaf försöka, pengar är inget problem

Old Post Sep-08-2003 11:16  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSolved?? Is this slow trancey music in "V" from "28 days Later"? Plse compare! [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArbus - Raw Energy (Soho Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:08.

Forum Rules: