איזה יציאה של מפגר
אנחנו מביאים לך פה עובדות סטטיסטיות ואתה כמו ילד קטן
"אני מכיר אישה שנוהגת טוב. אני מכיר גבר שנוהג רע"
מה אתה דפוק ?
חחח
___________________
Never again.
Jul-27-2003 10:08
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
היום לקח לי 50 דקות להגיע מכפ"ס לרעננה
?!!?!?ולמה זה תשאלו אותי
[למה]
למה ששתי נשים עשו תאונה בצומת ויצמן-טשרנחובסקי
ובמקום להזיז את הרכבים הן עומדות שם
באמצע הצומת חוסמות את כל התנועה
לכל הכוונים ובוכות
כאילו תזיזו את הרכב מה אתן עומדות ובוכות
!!!!!!!!!!!!! פאק אתן חוסמות עיר שלמה
___________________
Jul-27-2003 10:10
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
בואנה אריאל אתה אחד המפגרים
אסור להזיז את המכוניות בגלל הקטע של הביטוח צריך שהשמאי רכב יבוא ויעריך מצב...
סתם כדי להוסיף לסיפור נסעתי היום הביתה מהבסיס עם האוטו הקיצר בדיוק ברמזור של צריפין שער יפו משמכיר תחילת נסיעה הגעתי ככה ל80 נסעתי בנתיב הימיני פתאום אשה עקפה אותי מימין קצת אחרי המפרץ של האוטובוס וחתכה ישר אחרי זה לנתיב השמאלי
תאמת עשתה את זה טוב אבל גם עם גבר היה עושה את זה יש לנו יותר מדי נהגים מתלהבים בארץ שרוצים לנסות עוד קצת ועוד קצת כי מבחינתם להסתכן על הכביש ולהצליח זה אומר שאתה נהג טוב
את האנשים האלה קשה מאוד להוריד מהכביש..
אבל יום אחד הם כבר ירדו ממנו כנראה...
המבין יבין
תחשבו על זה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-27-2003 13:10
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
זה נכון ביותר שמורה נהיגה מלמד אותך לעבור טסט ולא לנהוג
תאמינו לי שהחודשיים מלווה האלה מאוד חשובים... ככה אתה צובר את הנסיון שלך בנהיגה ולומד באמת לנהוג...
אבל בעצם... הבנתי שהעלו את זה לחצי שנה כבר לא?
נדפקתם צעירים
___________________
.
Jul-27-2003 14:19
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
לפני כמה ימים נסעתי בכביש יחסית מהיר
אני חושב שמותר ליסוע שם 70
בקיצר נסעתי במסלול השני מימין מתוך 4 או שזה היה הכי ימני והיו שוליים אני לא בטוח
בקיצר
משמאלי נסע רכב טיפה מלפני שאני אישית מנקודת מבט שלי הייתי בטוח שאין בינינו אפילו מספיק מרחק
בקיצר פתאום אני שומע מימין מאחורה רעש יעני של מנוע אימתני
הקיצר פתאום עוקפת אותי משמאל אימפרזה טורבו אס טי איי, אני מניח כי זה לא הרעש הרגיל של ה
WRX
וישר בלי לחכות (בגלל ברקס קטן שדפקתי)
נכנסה למסלול היותר שמאלי ועקפה גם אותו עד לשמאלי הקיצוני
יעני היא עקפה אותי מקדימה, הסתננה מאחורי זה שהיה מלפני והמשיכה
נשבע לכם
2 FAST 2 FURIOS
זה היה פאקינג מפחיד, כאילו אני חושב על זה,
למה ?!
___________________
Never again.
Jul-27-2003 14:57
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
לפני כמה ימים נסעתי בכביש יחסית מהיר
אני חושב שמותר ליסוע שם 70
בקיצר נסעתי במסלול השני מימין מתוך 4 או שזה היה הכי ימני והיו שוליים אני לא בטוח
בקיצר
משמאלי נסע רכב טיפה מלפני שאני אישית מנקודת מבט שלי הייתי בטוח שאין בינינו אפילו מספיק מרחק
בקיצר פתאום אני שומע מימין מאחורה רעש יעני של מנוע אימתני
הקיצר פתאום עוקפת אותי משמאל אימפרזה טורבו אס טי איי, אני מניח כי זה לא הרעש הרגיל של ה
WRX
וישר בלי לחכות (בגלל ברקס קטן שדפקתי)
נכנסה למסלול היותר שמאלי ועקפה גם אותו עד לשמאלי הקיצוני
יעני היא עקפה אותי מקדימה, הסתננה מאחורי זה שהיה מלפני והמשיכה
נשבע לכם
2 FAST 2 FURIOS
זה היה פאקינג מפחיד, כאילו אני חושב על זה,
למה ?!
שאלה טובה שכנראה שלא נצליח לענות עליה.....
אם זה דיאט אני חותך
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-27-2003 14:59
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
זה היה פאקינג מפחיד, כאילו אני חושב על זה,
למה ?!
למה?!
כי האוטו שלו מפיק כמות מספיקה של כוח שהוא יכול להרשות לעצמו לעשות כאלה דברים
יענו האוטו לא ישבק חיים באמצע...
___________________
.
Jul-27-2003 15:32
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה?!
כי האוטו שלו מפיק כמות מספיקה של כוח שהוא יכול להרשות לעצמו לעשות כאלה דברים
יענו האוטו לא ישבק חיים באמצע...
האוטו לא...
אבל הבן אדם הזה יום אחד דווקא כן...
בלונדה? מעוניינת בקשר עם תוכי או שאת צמחונית?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-27-2003 16:04
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
רועי
אני רשמתי את זה
Lema
ולא
Lama
כאילו, הוא יכל פשוט לעבור מאחורי, ומאחורי האוטו השני למסלול שהוא רצה
הוא לא היה חייב לחתוך כמו מטורף
וחתכו אותי כבר
אבל זה היה כמו מטורף !
___________________
Never again.
Jul-27-2003 16:52
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
למה
בגלל שהוא יכול.
___________________
Jul-27-2003 20:08
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה אריאל אתה אחד המפגרים
אסור להזיז את המכוניות בגלל הקטע של הביטוח צריך שהשמאי רכב יבוא ויעריך מצב...
אני לא יודע איפה למדת אבל ע"פ
תקנה 145 סעיף משנה ב' לחוקי התעבורה
שענינה תאונת דרכים שתוצאתה נזק לרכב אחר
:ואני מצטט
quote:
אם כלי הרכב המעורבים בתאונה שתוצאתה נזק לרכב אחר או לרכוש אחר או בפגיעה והעומדים במקום אירועה, גורמים או עלולים לגרום הפרעה לתנועה, יפנו נוהגיהם את הכביש לתנועה חופשית ומיד לאחר מכן ימלאו את האמור
[בתקנת משנה 145 (א) [שעניינה החלפת פרטים
מה שכן רכב שבו אירעה תאונה קטלנית אסור להזיז עד שמז"פ מסיימים שם בגלל כל הקטע של איסוף חתיכות וספיגת דם ואחרי שהגופה זוהתה ונחלטה מכוון שביהדות יש לקבור גופה עם הכל כולל כל טיפה של דם
תמיד תראה שם גם חברה של חסד של אמת שסופגים את הדם וכאלה