Originally posted by Viber
מה אתה אומר לי שתוק זה היה בערך בסביבות ינואר הייתה איזה מסיבה שהוא
היה בט אל וי ורדיו תל אביב ורדיו ירושלים
שבנו על זה שהם יעבירו את השידור עשו פרומואים פינו משבצת שידור וכ"ו
ומה שקרה זה שטיאסטו לפני שהוא עלה הוא הלך לסהר ולראשי המועדוו ואמר להם שהוא לא עולה עד שתחנות הרדיו יתנתקו בגלל שהוא לא סומך על הקהל הישראלי שיקליט ויצרוב את ההופעה דבר מגעיל ושלא להזכיר לא מיקצועי בשביל תקליטן שאמור להיות גדול
מאיפה לך לדעת שזה מה שהוא אמר?
אנשים אוהבים להפיץ שמועות..
ואין לו בעיה עם אמפי3 וזה נשמע ממש לא הגיוני מה שאמרת..
ולמה שתיהיה לו בעיה שיפיצו את הסט שלו ? יש לו מיליונים סטים שהוקלטו והופצו והוא מודע לזה. ולהיפך הקהל הישראלי הוא הקהל שהוא הכי אוהב..
והוא כתב את זה פעם באתר שלו...
quote:
Originally posted by Viber
ואסור לשכוח שבסביבות הזמן הזה הוא נתן לרדיו 538 להעביר את ההופעה שלו מהדאנס דיפרטמנט מה שראה ריפה מחברת
MIM
אגב
איזה כבוד אתה נותן לקבוצת שחרור... עלק "חברת
mim"
הם כאלה קטנים> .
בכל מקרה ענית לך כבר למעלה.
___________________
Jul-27-2003 20:46
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Rising
מאיפה לך לדעת שזה מה שהוא אמר?
אנשים אוהבים להפיץ שמועות..
ואין לו בעיה עם אמפי3 וזה נשמע ממש לא הגיוני מה שאמרת..
ולמה שתיהיה לו בעיה שיפיצו את הסט שלו ? יש לו מיליונים סטים שהוקלטו והופצו והוא מודע לזה. ולהיפך הקהל הישראלי הוא הקהל שהוא הכי אוהב..
והוא כתב את זה פעם באתר שלו...
איזה כבוד אתה נותן לקבוצת שחרור... עלק "חברת
mim"
הם כאלה קטנים> .
בכל מקרה ענית לך כבר למעלה.
יש לו בעיה שיצרבו את הריפ של הסט שלו וימכרו אותו כי הוא לא עושה מיזה ככה כסף אני רק יודע שאלעד עמדי שהעביר את השידור אמר שהשידור הופסק בגלל שטיאסטו פוחד מתעשיית הצרובים בישראל ושהוא לא עולה עד שיפסיקו את השידור
אני לא נותן שום כבוד לשום קבוצה אבל מה ההבדל קבוצה חברה מי שם זין יאללה
Jul-27-2003 21:04
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by Viber
יש לו בעיה שיצרבו את הריפ של הסט שלו וימכרו אותו כי הוא לא עושה מיזה ככה כסף אני רק יודע שאלעד עמדי שהעביר את השידור אמר שהשידור הופסק בגלל שטיאסטו פוחד מתעשיית הצרובים בישראל ושהוא לא עולה עד שיפסיקו את השידור
אני לא נותן שום כבוד לשום קבוצה אבל מה ההבדל קבוצה חברה מי שם זין יאללה
הוא יודע שימכרו כל סט וכל דיסק שהוא מוציא בכל מקרה
מזה משנה?!?!?
הרי לא מוכרים את הסטים שלו במקוריים... אז הכסף לא ממש משנה פה..
___________________
Jul-27-2003 21:19
ADiSH
I am A Banana.
Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel
quote:
Originally posted by Rising
איזה כבוד אתה נותן לקבוצת שחרור... עלק "חברת
mim"
הם כאלה קטנים> .
וואו, הם ממש קטנים
___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.
Jul-27-2003 21:24
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הוא יודע שימכרו כל סט וכל דיסק שהוא מוציא בכל מקרה
מזה משנה?!?!?
הרי לא מוכרים את הסטים שלו במקוריים... אז הכסף לא ממש משנה פה..
אתה עדיין לא מבין
הוא מתקלט-עושים לו ריפ-צורבים אותו-מוכרים אותו-הוא לא מרוויח מזה
וטיאסטו צריך להרוויח מכול דבר
Jul-27-2003 21:26
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הוא יודע שימכרו כל סט וכל דיסק שהוא מוציא בכל מקרה
מזה משנה?!?!?
הרי לא מוכרים את הסטים שלו במקוריים... אז הכסף לא ממש משנה פה..
הכוונה שלו היתה ואני דרך אגב לא מסכים עם זה שיעני אנשים יעדיפו לשמוע תסט מאשר לשלם כסף כדי להכנס למסיבה....
אני לא מסכים עם ההגיון הזה כי שום סט כולל וידאו באיכות בת בת זונה לא יתקרב להרגשה של להיות שם כשזה קורה באמת לייב
האדרנלין שזורם בגוף כשאתה שם זה משהו שלא יתואר
ואני מאמין שגם טיאסטו יודע את זה
ככה שכל הקטע הזה נראה לי תמוה...
באמת יותר הגיוני שהכל שמועה
ואולי גם אלעד עמדי האליל שלי עד תקופת הצבא שגה... הוא רק בן אדם ובני אדם טועים
ובני אדם ירושלמים שוגים
וזהו...
quote:
פי-פי-פי-פי-פי-פירסומות
אתה רוצה לא לשלם על השיחות שלך פלאפון רוצה שתשלם על כל השיחות שלך אז בוא נגיד שאנחנו נפגשים באמצע הדרך ואז בלי שתשים לב נדפוק אותך בתחת כי אנחנו מניאקים גנבים ותגלה שאתה מחויב ל-3 שנים לחברה הכי יקרה של פלאפונים בארץ פלאפון תמיד בשבילך (כל עוד יש לך מזומנים..והרבה!!)
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-27-2003 21:26
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
הכוונה שלו היתה ואני דרך אגב לא מסכים עם זה שיעני אנשים יעדיפו לשמוע תסט מאשר לשלם כסף כדי להכנס למסיבה....
לא אתה לא הבנת התכוונתי שאנשים יקנו בפיראטי את הסט שלו ב10 שקל במקום לקנות את הדיסק המזדיין שלו ב100 שקל והוא לא מרוויח מזה כלום ולכן הוא
הפסיק את השידור באמצע הוא פשוט סומך פחות פשוט על הישראלים וזהו
Jul-27-2003 21:35
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
למה רק בישראל ככה?
___________________
Jul-27-2003 21:55
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
viber
לא נראה לי שטיאסטו חשב ככה או אמר את זה..
אז אין הסבר הגיוני למה שכיביכול הוא אמר...
תאמין לי שלא כואב לו על סטים והוא לא מפסיד מזה אגורה
--
עכשיו בלי קשר..
אלעד עמדי כבר מאפשר לכולם לשמוע את אמבטיית קצף באינטרנט..
___________________
Jul-27-2003 22:10
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
מי המפגר שיצרוב וימכור סט ?
מי הדביל שיקנה סט ?
[ לא אלבום.. ]
Jul-28-2003 00:29
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by Viber
אתה עדיין לא מבין
הוא מתקלט-עושים לו ריפ-צורבים אותו-מוכרים אותו-הוא לא מרוויח מזה
וטיאסטו צריך להרוויח מכול דבר
איזה שולשיט כאילו שהוא מפסיד כסף גםאם ימכרו את הסט שלו
ככה הוא ככה הוא לא מרוויח אגורה אז שילך להזדיין ולא יעלה בכלל
עשה למישהו טובה, גם ככה אני אוהב יותר את חילן
___________________
Jul-28-2003 00:59
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Ariels
איזה שולשיט כאילו שהוא מפסיד כסף גםאם ימכרו את הסט שלו
ככה הוא ככה הוא לא מרוויח אגורה אז שילך להזדיין ולא יעלה בכלל
עשה למישהו טובה, גם ככה אני אוהב יותר את חילן
טוב אז אקיצר אני לא יכול לענות למה אנשים יקנו סטים וכול מני שטויות כאלה לדעתי בכלל בכלל לא חסר אנשים שיראו טיאסטו ידלקו ויקנו צריבה של
10 שקל
אקיצר מה שאני כן יודע זה לפני שהוא עלה הוא אמר לסהר שהוא לא עולה בגלל שהוא לא רוצה שיצרבו וימכרו את המוסיקה שלו בחינם מיכוון שהוא חושב שבישראל יש יותר צורבים
האמת עכשיו לא אכפת לי כול בגלל הפשלות שלו בסטים סט טוב סט רע יש לו הוא בכלל לא מתקרב לכישרון של אוקנפולד ג"ולס ארמין או אפילו לא גילן סתם פלצן שפירסם את עצמו טוב לדעתי