Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ordet 'schyrre'
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

När det gäller forum så känner jag inte att det gör så mycket om man använder lite "sms" språk... beror på vad man ska skriva....

Old Post Jul-29-2003 10:44 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: När svenska språket ändå är på tal...

quote:
Originally posted by AC.
Så skulle jag villja påpeka hur fult och outbildat det ser ut med folk som använde "sms-språk" dvs inte skriver ut orden.
Tex

E == Är
d == Det
å == Och

AC, din bumbibjörn

e & d använder ja hela tiden t.o.m när ja skriver vykort/brev till mina kompisar. de e inte fult... snarare skönt!

reveal.....aha fyra?? (de var mer än va ja visste ) ditt stavningsproffs

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jul-29-2003 16:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by lonne
Give it a rest ! Du befinner dig på ett internetforum.

Det var inte menat som en ursäkt för mina åsikter, mer som en kommentar till mig själv där jag åter igen kan härleda mina egna åsikter till det faktum att jag har en väldigt konservbativ syn på saker och ting, något som jag är väldigt stolt över att ha. Traditioner är något fint och bör bevaras.
(hoppas jag förstått dig rätt nu...)

Som du säger mind, I mån av platsbrist i SMS kan det kanske ses som okej att använda sig av diverse förkortningar men i övrigt ligger det inte så gott som alltid i ens eget intresse att alltid visa upp sig från sin bästa sida?

Tror aldrig i hela mitt liv, att jag blivit kallad för bumbibjörn.

Old Post Aug-01-2003 01:35  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by AC.
Så skulle jag villja påpeka hur fult och outbildat det ser ut med folk som använde "sms-språk" dvs inte skriver ut orden.
Tex

E == Är
d == Det
å == Och

D där använder jag ju alltid när jag skriver SMS eller chattar på MSN. D e helt vanligt, alla gör så här.

Old Post Aug-01-2003 12:14  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Om man använder gaim istället för msn kan man ställa in så den ändrar alla ord man vill till rätt, exempel man skriver "o" men i chatten kommer det upp "och"... ganska bra faktiskt för då tror folk att man lägger ner tid på att stava rätt :P

Old Post Aug-05-2003 22:11  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by AC.
Tex

E == Är
d == Det
å == Och

klart man använder det.... fast största anledningen till att jag kör med det e pga att min mobil bara klarar av att skicka enkla sms och inte dubbla... hel jobbigt eftersom mina gammla har klarat av det.

Old Post Aug-05-2003 23:21  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ordet 'schyrre'
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback!! Amazing Old Classic !! Number 2... ID PLZ [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyla - "Ayla" (DJ Taucher Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:17.

Forum Rules: