|
| quote: | Originally posted by lonne
Give it a rest ! Du befinner dig på ett internetforum. |
Det var inte menat som en ursäkt för mina åsikter, mer som en kommentar till mig själv där jag åter igen kan härleda mina egna åsikter till det faktum att jag har en väldigt konservbativ syn på saker och ting, något som jag är väldigt stolt över att ha. Traditioner är något fint och bör bevaras.
(hoppas jag förstått dig rätt nu...)
Som du säger mind, I mån av platsbrist i SMS kan det kanske ses som okej att använda sig av diverse förkortningar men i övrigt ligger det inte så gott som alltid i ens eget intresse att alltid visa upp sig från sin bästa sida?
Tror aldrig i hela mitt liv, att jag blivit kallad för bumbibjörn.
|