Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mixer Tiesto @ Dutch Dimension 2002
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by arj1o1
en dat zegt
Profile For Ferry 0

Date Registered: Jul-28-2003
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 1 (0.50 posts per day)

n00b

er zal vast wel betere techniek achter zitten anders gebruiken de dj's hem ook niet (tenzij stanton daar veel geld voor geeft)

.......aan iemand zn posts kan jij zien of iemand ergens verstand van heeft

Knap hoor

Old Post Jul-30-2003 12:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Whaha volgens mij ben jij een grotere noob dan Ferry 0, Mr. aj1o1

Old Post Jul-30-2003 13:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by arj1o1
en dat zegt
Profile For Ferry 0

Date Registered: Jul-28-2003
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 1 (0.50 posts per day)

n00b

LOL, hij heb zich alleen opnieuw geregistreerd man. Ik denk dat ie iets meer verstand van zaken heeft dan de meeste hiero.

Lekker denkwerk arj1o1!

Old Post Jul-30-2003 14:22 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Zoveelste nutteloze opmerking van Arjo101... Denk ff na voordat je wat post mkay? Thanks.

On topic:
Ferry_0 heeft aan de 1ne kant wel een punt. Je betaald ook zwaar voor de looks van dit mengpaneel + de naam stanton.

Aan de andere kant, op dit mengpaneel zitten de features van een pioneer mengpaneel + extra. Ook zitten er speciale processoren in die per kanaal het geluid voor je equilizen. Bovendien zorgt een speciaal "tube" systeem voor optimaal output van je plaatjes over je boxjes

Tis maar net waar je voorkeur naar uitgaat, maar 1 ding staat vast. Hij ziet er geil uit....

Old Post Jul-30-2003 15:36 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by JunKX
Zoveelste nutteloze opmerking van Arjo101... Denk ff na voordat je wat post mkay? Thanks.

On topic:
Ferry_0 heeft aan de 1ne kant wel een punt. Je betaald ook zwaar voor de looks van dit mengpaneel + de naam stanton.

Aan de andere kant, op dit mengpaneel zitten de features van een pioneer mengpaneel + extra. Ook zitten er speciale processoren in die per kanaal het geluid voor je equilizen. Bovendien zorgt een speciaal "tube" systeem voor optimaal output van je plaatjes over je boxjes

Tis maar net waar je voorkeur naar uitgaat, maar 1 ding staat vast. Hij ziet er geil uit....

ja nutteloos he maar mag ik ook reageren als je het nutteloos vind zet je me maar op ignore

tubes zijn dus buizen en zoals je van veel audiofielen kan horen zorgt dit voor een ongekend hoge geluidskwaliteit in samenwerking met goede versterkers en goede speakers dus je zult heus niet alleen voor het uiterlijk betalen maar zeker wel voor kwaliteit

.

Old Post Jul-30-2003 16:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

quote:
Originally posted by eXos
LOL, hij heb zich alleen opnieuw geregistreerd man. Ik denk dat ie iets meer verstand van zaken heeft dan de meeste hiero.

Lekker denkwerk arj1o1!

en hoe moet ik nou weer weten dat hij zich opnieuw heeft geregistreerd ik ben zeker helderziend

.

Old Post Jul-30-2003 16:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

quote:
Originally posted by TranceFool
.......aan iemand zn posts kan jij zien of iemand ergens verstand van heeft

Knap hoor

nee maar hij maakt gewoon een nutteloze opmerking omdat er heus wel betere technieken achter zitten die tubes dus en dat is dus heel anders opgebouwd dus helemaal niet te vergelijken met een pioneer

.

Old Post Jul-30-2003 16:31  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

arj101, je kunt ook gewoon je fout toegeven als je er één gemaakt hebt...

verder ONTOPIC

Old Post Jul-30-2003 16:35 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

quote:

Thank god voor het woordje "OOK".

On Topic.
Anyway kan iemand mij wat meer vertellen over dit buizensysteem, klinkt wel intressant namelijk.

Old Post Jul-30-2003 16:41 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

quote:
Originally posted by Blik
arj101, je kunt ook gewoon je fout toegeven als je er één gemaakt hebt...

verder ONTOPIC

misschien wel een foutje ja maar zo reageer ik nou eenmaal als ik erover na zou denken had ik het anders gedaan maar als ik snel reageer dan val ik aan (maar ga nou maar weer verder ontopic want dit schiet helemaal niet op ook al valt er weinig meer te zeggen dan ooooooh wat mooi)

.

Old Post Jul-30-2003 16:42  Netherlands
arj1o1
.

quote:
Originally posted by JunKX
Thank god voor het woordje "OOK".

On Topic.
Anyway kan iemand mij wat meer vertellen over dit buizensysteem, klinkt wel intressant namelijk.

een normale versterker versterkt doormiddel van ....... (ff opzoeken) maar een deze dmv van buizen (lijken op een soort lampen) en meer kan ik ook niet vertellen zoek wel ff een stukje

.

Old Post Jul-30-2003 16:50  Netherlands
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Een 'normale' versterker versterkt d.m.v. transistors en een buizenversterker d.m.v. buizen...

Wat maakt de buis zo gewild? In de eerste plaats heeft de buis een zeer hoge inwendige weerstand, waardoor de signaalbron (het element) slechts in zeer geringe mate belast wordt. Dat heeft een gunstig effect op de signaalkwaliteit. Die hoge inwendige weerstand zorgt er bovendien voor dat pulsvormige signalen aanzienlijk beter verwerkt worden dan door de transistor. En bassignalen zijn erg pulsvormig! Wordt de buis toch overstuurd dan doet hij dat met een voor het menselijk oor prettige klank, het zogenaamde “soft clipping”. Een ander aspect zijn de boventonen, die niet bewust hoorbaar zijn maar wel belangrijk voor de klankkleur van het geluid. De buis produceert vooral zogenaamde even (2e, 4e enz.) harmonischen of boventonen, die ‘ronder’ klinken dan de oneven harmonischen die de transistor produceert. Mensen vinden even harmonischen prettiger klinken dan oneven.

Dus (gewoon even wat audiofreaksites afstruinen en je hebt zo een antwoord)

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jul-30-2003 17:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mixer Tiesto @ Dutch Dimension 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGoa, powerfull sound [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWestbam - Wizards of the sonic 98 (Matt Darey Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:47.

Forum Rules: