Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > התארגנות לשרוף את אופ"א
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

מול מי מכבי חיפה משחקת ?

Old Post Jul-29-2003 23:11  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariels
!Con La Nueva York!



Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחח צריך לעשות פיגוע באימון של מכבי תל-אביב
הם בחיים לא יגיעו לאן שהירוקים הגיעו


צריך לתלוש לך את המעיים ולתלות אותך על עץ
שמור על הפה שלך, יש צורה לדבר גם ששונאים קבוצה אחרת

?!!? פיגוע ? למה לא שואה וזהו [כמו הפועל] מה אתה? נאצי


___________________

Old Post Jul-30-2003 11:14  United States
Click Here to See the Profile for Ariels Click here to Send Ariels a Private Message Visit Ariels's homepage! Add Ariels to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel

quote:
Originally posted by Ariels
צריך לתלוש לך את המעיים ולתלות אותך על עץ
שמור על הפה שלך, יש צורה לדבר גם ששונאים קבוצה אחרת

?!!? פיגוע ? למה לא שואה וזהו [כמו הפועל] מה אתה? נאצי


אמרתי פיגוע בגלל מה שנייקון אמר יענו הבנתה למה אני מתכוון
והפועל זה באמת משהו אחר
אין קבוצה שאני יותר שונא מהם...

אני וחבר שלי בטלפון כל המשחק (שהיו בסוף שתינו אוהדים חיפה* הוא אומר לי אחרי שכבר מכבי הפסיקו לשחק
עדיף שמכבי יקחו את האליפות מאשר הפועל..
אמרתי לו צודק צודק..
אין אין אם הפועל יקחו אליפות אני ישתגע
יש להם הרבה אוהדים בזמן האחרון רק בגלל שהם לקחו אליפות לפני כמה שנים...

חחח היום הולכים לווילה של חבר שלי לראות את המשחק
בטוח שיהיה מכות :]


___________________

Old Post Jul-30-2003 11:57  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

כל המחמאות על החתימה לאורן...


___________________
Never again.

Old Post Jul-30-2003 12:40 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eitan E
Supreme tranceaddict



Registered: May 2003
Location: rehovot

כמו שמכבי שיחקו נגד ז'ילנה לא נראה לי שהם אפילו יגיעו לשלב שבו הם יוכלו לשחק נגד צ'לסי
מה עוד שצלסי לא רוצה לבוא לארץ והם התערבו בהחלטה שבגללה לא
החזירו את הביתיות

מה עוד לאלה שחושבים שקבוצה ישראלית תגיע בקרוב לשלב הבתים של ליגת האלופות טועים בגדול כי הקבוצות הישראליות לא משקיעות ברכש
.ומעדיפות רק להפחית את התקציב שלהן
ובנוגע למכבי גם אם הם יעברו את הסלובקים אז מצפה להם צ'לסי חזקה מאוד
ולא את אותה צ'לסי שהפועל ת"א ניצחה זאת בגלל הנשיא שלהם שהוא מיליארדר יהודי שמתכוון לקנות את ורון וקנה כבר את וויין ברידג' ודמיאן דאפ

בכל מקרה אני התאכזבתי מאוד מהמשחק של מכבי ונראה לי שאפילו גביע אופ'א זה מפעל גדול מידי בשביל הסגל שחקנים והרמה שהם מציגים עכשיו!

Old Post Jul-30-2003 22:43  Israel
Click Here to See the Profile for Eitan E Click here to Send Eitan E a Private Message Visit Eitan E's homepage! Add Eitan E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Eitan E
כמו שמכבי שיחקו נגד ז'ילנה לא נראה לי שהם אפילו יגיעו לשלב שבו הם יוכלו לשחק נגד צ'לסי
מה עוד שצלסי לא רוצה לבוא לארץ והם התערבו בהחלטה שבגללה לא
החזירו את הביתיות

מה עוד לאלה שחושבים שקבוצה ישראלית תגיע בקרוב לשלב הבתים של ליגת האלופות טועים בגדול כי הקבוצות הישראליות לא משקיעות ברכש
.ומעדיפות רק להפחית את התקציב שלהן
ובנוגע למכבי גם אם הם יעברו את הסלובקים אז מצפה להם צ'לסי חזקה מאוד
ולא את אותה צ'לסי שהפועל ת"א ניצחה זאת בגלל הנשיא שלהם שהוא מיליארדר יהודי שמתכוון לקנות את ורון וקנה כבר את וויין ברידג' ודמיאן דאפ

בכל מקרה אני התאכזבתי מאוד מהמשחק של מכבי ונראה לי שאפילו גביע אופ'א זה מפעל גדול מידי בשביל הסגל שחקנים והרמה שהם מציגים עכשיו!



טוב אז ככה
אם מכבי לא עוברים את זילינה פאדיחת עולם בשבילם כי אם כל הכבוד גם אחרי המשחק הזה רואים שהקבוצה הסלובקית היא בגדול לא טובה יותר ממכבי נתניה...

אבל מכבי היא פשוט קבוצה בינונית מדי
וככה היה גם עונה שעברה...
ואין מה לעשות נגד זה
אתה מסתכל על אבי נמני ולא מבין איפה הוא..
השחקן חולם
כדורגל הוא לא משחק זה בטוח
לא רוצה להכנס לשאר השחקנים שכמעט כולם היו מתחת לרמה הבינונית הרגילה שלהם...
ועדיין מכבי טובה יותר מזילינה

בקשר לצלסי הקבוצה הזאת תיפול ללא ספק..
בליגת האלופות היא לא תעבור לדעתי את שלב הבתים הראשון אבל משוודאי זה שבעונה הבאה היא לא תסיים בין 4 הראשונות באנגליה

ואני בטוח בזה

ועוד דבר

17 מיליון לישט על דמיאן דאף.???????

נו באמת........תעשו לי טובה הוא שווה פחות מ10 מיליון לישט
סתם רעש מסביב לצלסי
היא תשאר לוזרית כמו תמיד כי שמות באמת גדולים היא לא הביאה...
ג'רמי הרכישה הכי טובה שלהם לדעתי


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-31-2003 00:59 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

טוב
אתמול היה די ביזיון
אני לא אעשה שום הנחות כי באמת היה זוועה
אני מקווה שיפיקו לקחים מהנושא ואני נוראאאאא עצבני על אופ"א הזונות האלה שדחו את ההחלטה
מה שעוד עיצבן אותי אתמול זה יורם ארבל! אפשר להרוג את הטמבל הזה! כל שניה "מכבי צריכה להבקיע" "מכבי תבקיע" "מכבי שולטת" "אם מכבי לא מבקיעה אז זאת תהיה אכזבה"
טוב סתום תפה כבר יא אידיוט!
ברונו היה אפפפפפפפסססס אתמול ואני מקווה שקלינגר ילמד מזה ויוציא לבודפשט את זיתוני סוף סוף

Old Post Jul-31-2003 18:55  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eitan E
Supreme tranceaddict



Registered: May 2003
Location: rehovot

quote:
Originally posted by NyKoN
ואני מקווה שקלינגר ילמד מזה ויוציא לבודפשט את זיתוני סוף סוף


אם אני לא טועה זייתוני שוחרר ממכבי כי הוא לא הסכים לקצץ בחוזה

Old Post Aug-01-2003 12:42  Israel
Click Here to See the Profile for Eitan E Click here to Send Eitan E a Private Message Visit Eitan E's homepage! Add Eitan E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:
Originally posted by Eitan E
אם אני לא טועה זייתוני שוחרר ממכבי כי הוא לא הסכים לקצץ בחוזה


אז אתה כן טועה
אורן זיתוני שחקן של מכבי ת"א ויש לו חוזה לשנתיים הקרובות... עד שהשנתיים האלה לא יגמרו הוא ישוחרר

Old Post Aug-01-2003 14:58  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariels
!Con La Nueva York!



Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York

!?!!?!? זייתוני מתאמן כרגע עם הנוער לא


___________________

Old Post Aug-01-2003 17:29  United States
Click Here to See the Profile for Ariels Click here to Send Ariels a Private Message Visit Ariels's homepage! Add Ariels to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:
Originally posted by Ariels
!?!!?!? זייתוני מתאמן כרגע עם הנוער לא


עכשיו שמכבי חזרו לארץ אז כבר לא
הוא התאמן איתם כי מכבי מחויבים לשמור על הכושר שלו והוא לא יצא למחנה אימון אז אמרו לו ללכת לנוער וכשהם יחזרו הוא יתאמן איתם

Old Post Aug-01-2003 19:15  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eitan E
Supreme tranceaddict



Registered: May 2003
Location: rehovot

יום שחור לספורט הישראלי
איזה משחק זוועה של מכבי כבר יותר טוב היו נותנים למכבי פ"ת או קבוצה בינונית אחרת לשחק במוקדמות ליגת האלופות -בטח הם היו נראים יותר טוב


ולגביי אורן זייתוני אני יכול להגיד שכולכם טעיתם כי היום קראתי במעריב שאורן זייתוני שוחרר לפניי שבועיים ועכשיו הוא מנהל מו"מ עם בני יהודה

Old Post Aug-06-2003 22:09  Israel
Click Here to See the Profile for Eitan E Click here to Send Eitan E a Private Message Visit Eitan E's homepage! Add Eitan E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > התארגנות לשרוף את אופ"א
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune from Tiefschwarz set (link inside) [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHemstock & Jennings feat. John '00' Fleming - "Arizona" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:01.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!