|
| quote: | Originally posted by Eitan E
כמו שמכבי שיחקו נגד ז'ילנה לא נראה לי שהם אפילו יגיעו לשלב שבו הם יוכלו לשחק נגד צ'לסי
מה עוד שצלסי לא רוצה לבוא לארץ והם התערבו בהחלטה שבגללה לא
החזירו את הביתיות
מה עוד לאלה שחושבים שקבוצה ישראלית תגיע בקרוב לשלב הבתים של ליגת האלופות טועים בגדול כי הקבוצות הישראליות לא משקיעות ברכש
.ומעדיפות רק להפחית את התקציב שלהן
ובנוגע למכבי גם אם הם יעברו את הסלובקים אז מצפה להם צ'לסי חזקה מאוד
ולא את אותה צ'לסי שהפועל ת"א ניצחה זאת בגלל הנשיא שלהם שהוא מיליארדר יהודי שמתכוון לקנות את ורון וקנה כבר את וויין ברידג' ודמיאן דאפ
בכל מקרה אני התאכזבתי מאוד מהמשחק של מכבי ונראה לי שאפילו גביע אופ'א זה מפעל גדול מידי בשביל הסגל שחקנים והרמה שהם מציגים עכשיו! |
טוב אז ככה
אם מכבי לא עוברים את זילינה פאדיחת עולם בשבילם כי אם כל הכבוד גם אחרי המשחק הזה רואים שהקבוצה הסלובקית היא בגדול לא טובה יותר ממכבי נתניה...
אבל מכבי היא פשוט קבוצה בינונית מדי
וככה היה גם עונה שעברה...
ואין מה לעשות נגד זה
אתה מסתכל על אבי נמני ולא מבין איפה הוא..
השחקן חולם
כדורגל הוא לא משחק זה בטוח
לא רוצה להכנס לשאר השחקנים שכמעט כולם היו מתחת לרמה הבינונית הרגילה שלהם...
ועדיין מכבי טובה יותר מזילינה
בקשר לצלסי הקבוצה הזאת תיפול ללא ספק..
בליגת האלופות היא לא תעבור לדעתי את שלב הבתים הראשון אבל משוודאי זה שבעונה הבאה היא לא תסיים בין 4 הראשונות באנגליה
ואני בטוח בזה
ועוד דבר
17 מיליון לישט על דמיאן דאף.???????
נו באמת........תעשו לי טובה הוא שווה פחות מ10 מיליון לישט
סתם רעש מסביב לצלסי
היא תשאר לוזרית כמו תמיד כי שמות באמת גדולים היא לא הביאה...
ג'רמי הרכישה הכי טובה שלהם לדעתי
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|