|
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
had je zon ... eeh blauw wit.. spacey achtig shirt aan?? Was je er niet met je vriend ofzow
dat ist enigste wat ik heb gezien 
lol was een 2 seconden shot.. vanaf the stage |
ow...neej ik had een lila Hillfiger-topje aan jammur...maar we zijn wél gefilmd..na jah..ik moet de hh maar ff tjekken..
..en nee ik was niet met me vriend..die gaat volgende week weer..Sensation (hij moet toch wát haha...wou best naar M-land maar het was gewoon té druk op z'n werk....ach..gelukkig komen er nog veel feessies waar we wél samen naartoe kunnen! 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|