מה אתם מדברים נראה מטורף !!! יא אללה ! אלי צודק - מספיק הבמה המרכזית ... האימפולז גם חזק ...
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
פשיייי איזה מטורף! שמעתי בריפרוף את הסט של טיאסטו..סט ממש חזק.. איך הייתי מת להיות שם!
אני רוצה לשמוע את סקוט פרוג'קט
___________________ I'm not an artist.... I'm a f****n work of art.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA