Om man nu bara kunde få se en sådan här artilen i en Aftonbladet eller Expressen så vor det mumma...men men...tålamod kära vänner
HA! De enda gångerna aftonbladet skriver om rave är då någon har dött av en överdos. Annars är det väldigt tyst från deras sida.... De kommer nog aldrig ändra sig. De behöver nya journalister med nya tankar och åsikter. Man kanske skulle ta och söka jobb där =)
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Connector
HA! De enda gångerna aftonbladet skriver om rave är då någon har dött av en överdos. Annars är det väldigt tyst från deras sida.... De kommer nog aldrig ändra sig. De behöver nya journalister med nya tankar och åsikter. Man kanske skulle ta och söka jobb där =)
hehehe...lycka till...
Fast min svenskalärare sa alltid att jag borde bli journalist eller författare...med hennes rekomendationer så kanske - vem vet? Hon är ju polare med Albert Svanberg som hon visade en krönika för som jag skrivit...hon trodde nämligen att jag stulit den från honom
Originally posted by DJ_Laszlo
hehehe...lycka till...
Fast min svenskalärare sa alltid att jag borde bli journalist eller författare...med hennes rekomendationer så kanske - vem vet? Hon är ju polare med Albert Svanberg som hon visade en krönika för som jag skrivit...hon trodde nämligen att jag stulit den från honom
eh... det blir ett lol på det där
btw, vi får slänga ihop ett rave här i Värnamo och muta någon på värnamo nyheter att skriva roliga saker om oss raveare
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Faktum är att jag och några polare har planer på att slänga ihop en trancefest i parken i värnamo...problemet är dock att om vi tänker ha en renodlad trancefest (med allt vad det innebär hard, prog, tech osv) så kanske det inte lär dyka upp så mycket folk. Å andra sidan slipper vi kanske alla fjortisarna...
Och för att citera en klok människa "If there is a will, there is a way"...Är det icke så?
jag läste en artikel om rave i en tidning för ett tag sen..där det stod om musiken, människorna och en massa annat kul..kan inte komma ihåg vad det var för en tidning, men artikeln var mycket informativ och övervägande possitiv!
Aug-07-2003 20:31
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Connector
om ni fixar det så kommer jag gärna och mixar lite =)
Det ska nog kunna gå att ordna... Vilken typ av trance tilltalar dig mesT?