Island är ett mycket speciellt land om man ser till naturen..helsköna bilder!
Har aldrig varit på Island, men det skulle vara coolt att bada i en sån där varmvattenkälla...
___________________ Facebook www.djlaszlo.com blog.laszlo.se www.laszlo.se
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA