|
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
קולטים בצפון.. |
כן אנשים - זה בעיקר מיועד ל-3, 4 חברה שכותבים פה ומקום מושבם בצפון הרחוק 
*אני מפוריה נווה-עובד, די קרוב הייתי אומר
___________________
In the forest there's a monster, and it looks so very much like me...
|