שכחנו? איך אפשר לשכוח
סתםםםםם באמת היית חסרה פה, התגעגעתי לכל הטראדים המוזרים שרשמת פה...בכל מיקרה טוב שחזרת
ישלך הרבה להתעדכן במוזיקה, אז בהצלחה אם זה
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
Aug-07-2003 03:01
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
בייבי@#$!^%^$!#$#%$^@%$#!#$!#$%$%^
סוף סוף רואים אותך פה.........
ואל תדאגי בקשר לכסף...
עבדתי פול בשבועיים האחרונים...
יש לי מספיק כסף גם בשבילך
רק תבואי כבר לבקר...
___________________
.
Aug-07-2003 03:43
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
Re: הפתעה:)
quote:
Originally posted by Tarantula
באסה לי, יש לי עוד שבועים צבא
ב24 אני כבר מתגייסת
אאאאאאאאאאאאאאאאאאא
וב25 ראג'ה ראם ואינפקטד משרום בהופעות חיות בחוף ניצנים
Aug-07-2003 04:01
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
Re: Re: הפתעה:)
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
וב25 ראג'ה ראם ואינפקטד משרום בהופעות חיות בחוף ניצנים
ב 25 יש שם את אסטריד...
האינפקטד וראג'ה זה ב 18 באוגוסט
___________________
.
Aug-07-2003 04:07
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
אאאאאאאאאאאאא@#$@#
אז בכל זאת זוכרים אותי פה כמה אנשים
כיףףף לדעת
quote:
Originally posted by Rising
ברוך שובך לפורום
למה להתפטר?
מי ישמע איזה צבא יהיה לך לעשות? ... תגידי להם שאת תמשיכי לעבוד עוד כמה חודשים אחרי כל הקורסים והחרא הזה...
אם את עד כדי כך צריכה תכסף.
למה להתפטר? קודם כל כי לא אמרתי להם בכלל שאני מתגייסת עוד מעט,
ודבר שני מה נראה לך הם יחכו לי כל הטירונות והקורסים שלי בשביל שאני אחזור?!
זה לא שאני עובדת עדדד כדי כך טובה נראה לי
שטויות סך הכל חנות בגדים תמיד אפשר למצוא משהו אחר
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ב 25 יש שם את אסטריד...
האינפקטד וראג'ה זה ב 18 באוגוסט
אני ב18 בחו"ל,
אז ככה שאני מפסיקה את זה:\
וזה קצת הרבה צובט לי בלב, אבל לא נורא אני בטוחה שיעבור לי
Aug-08-2003 09:22
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Tarantula
אני ב18 בחו"ל,
אז ככה שאני מפסיקה את זה:\
וזה קצת הרבה צובט לי בלב, אבל לא נורא אני בטוחה שיעבור לי
תעשי חיים בחו"ל...
באתי להרשם למסיבה אתמול...
אבל נגמרו הכרטיסים...
למזלי לאסטריד עדיין נשארו