|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by Biohazard
Das dus echt been bout nummer IMO
Ik ben een beetje van me Prog/trance geloof af gevallen en heb in de UK die nieuwe Extreme Euphoria CD van Lisa Lashes gekocht, best wel vette muziek hoor
Is het trouwens niet zo dat die UK hardhouse DJs ook wel eens Hardstyle draaien, zo will Eddie Halliwel en Tom harding wel eens wat hardstyle draaien naast hun UK hard house? Ik kan me trouwens uit een grijs verleden herinneren dat Dana ook wat UK Hardhouse heeft gedraaid, ik heb nog sets van haar 'oude' pre 2002 stijl.
Wat voor muziek draait JP trouwens? |
Wát? Jij was toch zo'n progressive freak? Hoe kan je van progressive naar cheasy UK zijn overgestapt?
Eddie Halliwell draait alles. In zijn Essential Mix van 04/05/03 begint hij met techno en eindigt gewoon met UK hardhouse. Zo zaten er nummers als Pontape, Street Carnival, Murder was the Bass erin, maar ook de Andy Farley remix van What Ya Got 4 Me en Fixation in. Op ML 2002 hebben Theesaus en ik hem nog gezien in de Serious tent van Judge Jules, daar draaide hij samen met Anne Savage hele lekkere UKHH met nummers Cafe Del Mar in zijn set.
Dana heb ik in 2001 nog gehoord op Evolution in Utrecht. Toen draaide ze tussen namen als Clive King, JP, Dave Randall. Toen had je eigenlijk alleen de term hardhouse en niet specifiek, hardtrance/UK hardhouse/hardstyle. Ze draaide toen een lekkere set neer, wat ik me kan herinneren is dat ze oa DJ Scot Project - Future is Now draaide. Toen was het allemaal nog "gewoon" hardhouse.
JP heb ik al een tijd niet meer gehoord, maar hij draait eigenlijk ook wel van alles. Hij heeft (geloof ik) nooit échte UK HH gedraaid, het was meer Hardhouse/hardtrance (leuk he, al dat hokjesdenken ), maar nu gooit hij ook gewoon wat techno en hardstyle in zijn set.
Last edited by Opti on Aug-08-2003 at 17:42
|
|
Aug-08-2003 17:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by basvh
Oh ja: er worden op dit moment veel oude tony de vit platen geremixt en BK heeft kei grote nieuwe ep uit. Maar dat zullen jullie alvast wel weten, aangezien ik pas net adsl heb en de wereld van het leechen begin te ontdekken |
Je bedoelt, Tony De Vit - Give Me a reason (Andy Farley Mix). Ik zag ook nog een nieuwe CD van hem liggen bij HMV London
|
|
Aug-09-2003 11:04
|
|
|
 |
 |
DJSmiley
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2003
|
|
|
Klinkt goed, ben benieuwd wie er komen draaien.
Duitsland heeft zeker wel goeie hardstyle DJ's:
Kai Tracid
Melanie di Tria (Tracid Traxx)
Warmduscher (Tracid Traxx)
DJ Dean (Tunnel Trance Force)
Zo zijn er nog wel meer, maar dat zijn de belangrijkste imho....
Ik ben vorig jaar bij Kai Tracid geweest in Index, en die beukt prima !
Verder was Earthquake Hardbass edition echt masterlijk, was in Juni, in Index, duitsland. oa Melani di Tria en the Prophet
|
|
Aug-10-2003 14:39
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:28.
Forum Rules: